Κεφάλαιο 18🔞

2K 65 9
                                    

❗🔞Το κεφάλαιο περιέχει σκηνές βίας και σεξουαλικού περιεχομένου!🔞❗

Όλο αυτό είναι περίεργο.  Δεν καταλαβαίνω, γιατί με έβαλε να μας φτιάξω πρωινό και να φάμε εδώ. Πρώτη φορά με αφήνει να βγω από το δωμάτιο. Χωρίς να με τραβάει.
Τον παρατηρώ πως τρώει.
Είναι όμορφος.
Οι σκέψεις μου φεύγουν και αρχίζω να θυμάμαι όλα όσα μου έκανε πριν λίγο. Νιώθω να κοκκινίζω.

Ντ.:" Τι σκέφτεσαι?" Με ρωτάει με ενα πονηρό χαμόγελο.

Χαμηλώνω το κεφάλι και κοκκινίζω περισσότερο. Γυρνάει στο μέρος μου, βάζει το χέρι του στο πηγούνι μου και με κάνει να τον κοιτάξω.

Ντ.:" Θέλω να μου πεις."

Λ.:" Αυτά που μου έκανες πριν."

Ντ.:" Τι σου έκανα?"

Λ.:" Με φιλούσες, με χάιδευες."

Ντ.:" Σου έκανα κι άλλα. "

Λ.:" Ναι και αυτά."

Ντ.:" Σου αρέσει ότι σου κάνω, σε τρελαίνει, περιμένεις κάθε φορά  πότε θα σε ξανά αγγίξω, πότε θα σε φιλήσω. Λιώνεις κάθε βράδυ από κάτω μου. Παραδεξου το. Θέλεις όσο τίποτα να σε αγγίζω. Το περιμένεις κάθε μέρα . Ανυπομονεις κάθε βράδυ.Παρααδεξου το!"

Λ.:"Ναι... Ναι! Με τρελαίνεις Νταμιάν! Έχω χάσει τον εαυτό μου. Δεν ξέρω τι να σκεφτώ, ειναι ολο τόσο λάθος, αλλά το νιώθω τοσο σωστά κάθε φορά που με αγγίζεις."

Με κοιτάει μέσα στα μάτια.

Ντ :"Είσαι πολύ όμορφη Λίζα." μου λέει και επιτέλους ενώνει τα χείλη μας με ένταση και πάθος.

Με φιλάει βίαια και εισβάλει τη γλώσσα του αναζητώντας τη δική μου. Με τραβάει  και με κάνει να κάτσω πάνω του ενώ συνεχίζει να με φιλάει.

Ντ.:" Τι μου έχεις κάνει μικρή?"  Λέει ανάμεσα στα φιλιά μας.

Μου βγάζει γρήγορα τα ρούχα με βάζει πάνω στο τραπέζι και χωρίς να περιμένει μπαίνει κατευθείαν άγρια μέσα μου. Αρχίζει να μπαινοβγαίνει μέσα μου με ένταση. Όσο περνάει η ώρα αυξάνει τον ρυθμό του και οι φωνές μου ακούγονται σε όλο το σπίτι.

Ντ.:" Έτσι θέλω να σε ακούω. "

Συνεχίζει ακόμα πιο άγρια και πιο γρήγορα κάνοντάς με να χασω τον έλεγχο του σώματος μου.

Ντ.:" Τελείωσε για μενα μικρή." Μου λέει και αφήνω τον εαυτό μου ελεύθερο να ξεσπάσει.

Τον νιώθω να τελειώνει και αυτός μαζί μου. Πέφτει πάνω μου και ξαπλώνουμε πάνω στο τραπέζι.

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ