Με πλησιάζει κι άλλο. Έρχεται κοντά μου και πέφτει πάνω μου.Λ.:" Τι στο καλό κάνεις? Φύγε από πάνω μου!"λέω κλαίγοντας.
Σ.:"Γατούλα κάτσε φρόνιμα!" λέει και έρχεται ακόμα πιο πάνω μου.
Λ.:"Φύγε από πάνω μου! Σε παρακαλώ Σέρτζιο.. σε παρακαλώ μην το κάνεις."
Σ.:"Σκάσε ανόητη!" λέει και με χτυπάει.
Κλαίω χωρίς να μπορώ να κάνω τίποτα άλλο.
Κάνει νόημα στον άντρα και αυτός πλησιάζει με το κινητό. Αρχίζει να βγάζει φωτογραφίες τον Σέρτζιο και εμένα. Και τότε καταλαβαίνω. Θέλει να τις στείλει στον Νταμιάν! Αρχίζω να κλαίω πιο πολύ. Θα πληγωθεί πολύ ο Νταμιάν!
Ο Σέρτζιο μου πιάνει το στήθος ενώ ο άλλος άντρας μας βγάζει φωτογραφίες. Μετά κολλάει πάνω μου και χωρίς να θέλω ενώνει τα χείλη μας. Με φιλάει ενώ συνεχίζει να μας βγάζει φωτογραφίες ο άλλος.
Όπως με φιλάει βρίσκω την ευκαιρία και τον δαγκώνω με όλη μου την δύναμη. Τον ακούω να φωνάζει και απομακρύνεται από πάνω μου. Τα χείλη του είναι ματωμένα και εγώ χαίρομαι για την μικρή μου νίκη.
Σ.:" ΗΛΙΘΙΑ ΠΟΡΝΗ! ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ!"λέει και έρχεται από πάνω μου.
Αρχίζει να με χτυπάει δυνατά. Φωνάζω και προσπαθώ να αμυνθώ όσο μπορώ. Όταν έχει ξεσπάσει σταματάει, σηκώνεται και με κλοτσάει μια φορά ακόμα. Φωνάζω και κλαίω μαζί. Δεν το αντέχω άλλο όλο αυτό.
Πότε θα τελειώσει?
Νταμιάαν μου που είσαι?
Γιατί με άφησες?Σ.:" Να μάθεις βλαμμένη! Τι κατάφερες? Σιγά μην ήθελα να πάω μαζί σου ηλίθια!" λέει καθώς βάζει το πουκάμισο του.
Παίρνει το κινητό του ικανοποιημένος και φεύγει ενώ τον ακούω να λέει στον άντρα.
Σ.:" Μην την ναρκώσεις άφησε την έτσι να πονάει."
Φεύγουν και οι δύο κλειδώνοντας την πόρτα.
Κλαίω τόσο πολύ. Τα δάκρυα μου νιώθω να με καίνε. Είμαι τόσο απεγνωσμένη. Τι θα κάνω?
Πώς θα αντέξω?~1 μέρα μετά ~
Πονάω παντού και διψάω πολύ. Ο Σέρτζιο σίγουρα θα έστειλε τις φωτογραφίες στον Νταμιάν. Όσο και αν με πονάει αυτό, γιατί ξέρω ότι θα πληγωθεί πολύ ο Νταμιάν, μου δίνει ελπίδα. Τουλάχιστον τώρα είμαι σίγουρη ότι ο Νταμιάν θα ξέρει πως με απήγαγε ο Σέρτζιο. Ίσως προλάβει να με σώσει. Μακάρι να με βρει σύντομα.
VOUS LISEZ
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanfictionΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...