Λ.:" Συγγνώμη για πριν Νταμιάν. Δεν σε φοβάμαι αλήθεια. Σε φοβόμουν. Πολύ, πάρα πολύ. Νόμιζα ότι θα με σκοτώσεις. Αλλα τώρα δεν σε φοβάμαι. Νιώθω ασφάλεια μαζί σου. Μόνο μαζί σου. Ξέρω ότι δεν θα μου κάνεις κακό και ότι θα με προστατέψεις ότι και να γίνει. Εντάξει, ίσως να με τρομάζεις λιγάκι μερικές φορές που νευριάζεις πολύ και γίνεσαι έξαλλος, αλλά ξέρω ότι δεν θα μου κάνεις κακό όσο και να σε νευρίασω. Αυτό που εννοούσα είναι ότι φοβάμαι, αλλά όχι εσένα. Φοβάμαι μην σου πω ή κάνω κάτι που δεν θα σου αρέσει και ξενερώσεις μαζί μου. Μήπως σε πειράξει κάτι πολύ και μετά δεν με θέλεις. Φοβάμαι ότι ίσως με βαρεθείς ότι ίσως να μην σου είμαι αρκετή. Εξάλλου εσύ έχεις πολύ εμπειρία με τις γυναίκες ενώ εγώ δεν έχω καθόλου. Μπορεί να κουραστείς μαζί μου να θέλεις κάποια πιο έμπειρη που θα ξέρει τι να σου πει , τι να κάνει για να σε ευχαριστήσει. "Μου χαμογελάει ελαφρά.
Ντ.:" Αχχ μικρή.. τι είναι αυτά που λες.. δεν πρόκειται να συμβεί αυτό. Ξέρεις πολύ καλά πως να με ευχαριστήσεις μικρή μου. Και το ότι δεν έχεις εμπειρία με άλλους άντρες η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ. Με τρελαίνει να ξέρω ότι μόνο εγώ σε έχω δει χωρίς ρούχα, μόνο εγώ σε έχω αγγίξει, μόνο εγώ σε έχω δει να τρελαίνεσαι, μόνο εγώ σε έχω κατακτήσει και σε έχω κάνει δικιά μου. Ότι τα ανακαλύπτεις όλα μαζί μου. Με καυλώνεις πολύ Λίζα. Πάρα πολύ.." μου λέει βραχνά ενώ νιώθω την στύση του να με πιέζει.
Ενώνω τα χείλη μας σε ένα φιλί που λαχταρούσα εδώ και ώρα. Θέλω να τον νιώσω. Να είμαστε καλά, δεν αντέχω να μαλώνουμε.
Ντ.:" Σε θέλω μικρή.." λέει και γίνεται πιο κτητικός.
Βάζει το χέρι του μέσα από την μπλούζα μου και αναστεναζω στο άγγιγμα του.
Λ.:"Νταμιάν είμαστε στο γραφείο.." λέω ξέπνοα.
Ντ.:" Μμμ το ξέρω." Μου λέει και σηκώνεται με εμένα στην αγκαλιά του.
Με κρατάει με το ένα χέρι και με το άλλο ρίχνει όλα τα πράγματα πάνω από το γραφείο του.
Λ.:" Τι κάνεις τρελάθηκες?!" Του λέω ενώ γελάω χαρούμενη.
Ντ.:" Ναι μωρό μου για εσένα. Με τρελαίνεις. Δεν το έχεις καταλάβει?" Με βάζει πάνω στο γραφείο του.
Μου βγάζει την μπλούζα και την πετάει στο πάτωμα. Ξεκουμπώνει το σουτιέν και πιάνει το στήθος μου. Με φιλάει στο λαιμό, νιώθω την γλώσσα του καυτή πάνω στο δέρμα μου να κάνει διαδρομές. Κατεβαίνει προς τα κάτω, φτάνει στο στήθος μου και το φιλάει. Αφήνει φιλιά και απαλά με δαγκώνει. Αναστεναζω πιο έντονα.
ESTÁS LEYENDO
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanficΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...