Ντ.:"Τι έπαθες Λίζα μου? Γιατί απομακρύνεσαι?" Λέει και κλειδώνει την πόρτα ενώ αρχίζει να με πλησιάζει.Προσπαθώ να σηκωθώ από το πάτωμα και αρχίζω να πηγαίνω προς τα πίσω.
Ντ.:" Που πας? Έλα κοντά μου. Παιχνίδια δεν ήθελες έλα εδώ να παίξουμε!" Μου λέει και γίνομαι ακόμα πιο έντρομη.
Το βλέμμα του είναι τόσο παγωμένο. Σύντομα τελειώνει ο χώρος. Είμαι κολλημένη στον τοίχο και αυτός ακριβώς μπροστά μου. Σηκώνει το χέρι του και μου χαϊδεύει το μάγουλο.
Ντ.:" Γιατί μου τα κάνεις αυτά μικρή?"
Λ.:"Τι..τι κάνω ?" Λέω τρέμοντας.
Με κοιτάει εξαγριωμένος και μαζευομαι ακόμα πιο πολύ. Δεν είναι και πολύ έξυπνο τελικά να το παίξω ανήξερη. Τον βλέπω θυμωμένο και να περιμένει απάντηση.
Λ.:"Θύμωσα." Λέω σιγανα και θυμώνει ακόμα πιο πολύ.
Ντ.:" ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΘΑ ΈΡΧΕΣΑΙ ΣΕ ΕΜΈΝΑ!! ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΛΊΖΑ!!!" Μου φωνάζει και περνάει το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του.
Με αφήνει και απομακρύνετε. Προσπαθεί να ηρεμήσει. Κάθομαι ησυχα στη θέση μου και φοβάμαι ακόμα και να πάρω ανάσα για να μην ακούγεται τίποτα. Γυρνάει και με κοιτάει.
Ντ.:" Γιατί θύμωσες?" Μου λέει χωρίς να πλησιάσει.
Λ.:" Γιατί ήρθε ένας άντρας και μας μίλησε εγώ τον έδιωξα και μετά ο φίλος του, που ήρθε να μιλήσει στην Άννα μόλις με είδε του είπε φοβισμένος να φύγουν, γιατί είμαι του Νταμιάν και μόλις το άκουσε έφυγαν έντρομοι. Σαν να είμαι ιδιοκτησία σου! Απαγορεύεται να βγω, να μιλήσω, να δουλέψω, να αναπνέω, τα πάντα απαγορεύονται εκτός και αν μου δώσεις άδεια."
Γίνεται ακόμα πιο έξαλλος με αυτά που του λέω. Με πλησιάζει απότομα.
Ντ.:" ΕΙΜΑΙ Ο ΝΤΑΜΙΑΝ! Ο ΝΤΑΜΙΑΝ ΡΟΣΙ! ΜΕ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΠΕΡΑ! ΟΛΟΙΙΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ! ΟΛΟΙΙ ΛΙΖΑ! ΕΙΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ! ΛΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΘΕΥΤΕΊ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ!!?! " Φωνάζει μπροστά στο πρόσωπο μου.Δεν τολμάω να μιλήσω. Νιώθω ότι έχει δίκιο. Δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Ίσως φταίει και το ότι ήπια λίγο και ζαλίστηκα.
Ντ.:" Και γιατί να σε πειράζει Λίζα? Δικιά μου δεν είσαι? ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ!! Θέλεις να σου μιλάνε άσχετοι και να στην πέφτουν?"
STAI LEGGENDO
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanfictionΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...