Σηκώνεται από πάνω μου και πηγαίνει προς το μπάνιο.Ντ.:" Σήκω και ντύσου, να φύγουμε" λέει και μπαίνει στο μπανιο.
Σηκώνομαι επάνω χωρίς να το θέλω. Νιώθω κουρασμένη και θέλω να κοιμηθώ.
Φοράω ένα ζευγάρι καθαρά εσώρουχα και το φόρεμα, χτενίζω τα μαλλιά μου και βάφομαι απαλά. Τέλος φοράω και τα παπούτσια που μου έφερε, τα οποία είναι μαύρα πέδιλα και είναι στο νούμερο μου.
Γυρνάω στο μέρος του και τον βλέπω που και αυτός είναι πλέον ντυμένος. Κλασικά μέσα στα μαύρα. Φοράει ένα μαύρο πουκάμισο με τα 2 πρώτα κουμπιά ανοιχτά και ένα μαύρο παντελόνι και τέλος ένα όμορφο ρολόι ρολεξ. Είναι πολύ σέξι. Βγάζω γρήγορα τη σκέψη από το μυαλό μου.
Λ.:"Είμαι έτοιμη." του λέω και με κοιτάει.
Έρχεται κοντά μου και βγάζει ένα κουτί από την τσέπη του. Το ανοίγει και βγάζει από μέσα ένα διαμαντένιο κολιέ. Το φέρνει μπροστά μου και μου το φοράει. Μου χαϊδεύει το λαιμό και μετά μου τον φιλάει.
Ντ.:" Τώρα είσαι έτοιμη."
Λ.:" Ευχαριστώ." Λέω και το κοιτάω λίγο στο καθρέπτη.
Είναι πολύ όμορφο.
Δεν μπορώ να τον καταλάβω καθόλου. Τον νιώθω τόσο απόμακρο και τόσο κοντά μου ταυτόχρονα μερικές φορές. Άλλες πάλι εντελώς μακριά μου. Με βγάζει από τις σκέψεις μου καθώς μου πιάνει το χέρι και μου κάνει νόημα να φύγουμε.
Που στο καλό θα πάμε?Βγαίνουμε από το δωμάτιο και κατεβαίνουμε τις σκάλες. Με την άκρη του ματιού μου βλέπω την κυρία Άλις να μας κοίτα και να χαμογελάει.
Αα καλά, δεν πάμε καλά.Βγαίνουμε έξω, μπαίνω στο αυτοκίνητο, μπαίνει και αυτός και ξεκινάμε. Περιμένω να δω που θα πάμε έχω τόση περιέργεια. Ο δρόμος κάτι μου θυμίζει. Αυτό δεν είναι καλό.
Λες να πάμε πάλι στο μαγαζί με το στριπτίζ?Όσο περνάει η ώρα καταλαβαίνω ότι μάλλον εκεί πηγαίνουμε και αρχίζω να αγχώνομαι πολύ. Η θέση ξαφνικά δεν με βολεύει και τα χέρια μου αρχίζουν να ιδρώνουν.
Θα με βάλει να κάνω στριπτίζ?
Ή ακόμα χειρότερα να πάω με κανέναν?
Τι θα κάνω?
Όχι ξανά τα ίδια!
Ίσως να βρω ευκαιρία να το σκάσω. Όμως τα κορίτσια δεν με βοήθησαν ιδιαίτερα την προηγούμενη φορά.Ντ.:" Τι έπαθες?"
Λ.:" Τίποτα." τον βλέπω να νευριάζει.
Που στο καλό την βλέπει την καλή πλευρά η Άλις θα με τρελάνει!
Ντ.:" Τι έπαθες?" Με ρωτάει ξανά πιο έντονα.
Λ.:" Που πάμε? Στο μαγαζί με το στριπτίζ? Θα με βάλεις να κάνω στριπτίζ? Ή να πάω με κάποιον? Τι σου έκανα? Ήμουν υπάκουη. Δεν καταλαβαίνω, γιατί να το κάνεις? Δεν σε παρακουσα καθόλου τόσο καιρό. Ούτε καν αντιμιλαω! Συγνώμη αν σε πείραξε κάτι, σε παρακαλώ πήγαινε με σπίτι." Μιλάω ασταμάτητα και σχεδόν είμαι έτοιμη να κλάψω.
Δεν πιάνουν αυτά με τον Νταμιάν αλλά κάνω έστω την προσπάθεια.
Ντ.:"Σου είπα ήδη ότι θα είμαι ο μόνος που εχει μπει και θα μπαίνει μέσα σου. Ότι λέω το εννοώ έπρεπε να το είχες καταλάβει έως τώρα! " μου λέει αλλά συνεχίζω να έχω άγχος.
Δεν λέω τίποτα.
Έτσι και αλλιώς δεν θα έχει κάποια διαφορά ότι και να πω. Προσπαθώ απλά να προετοιμάσω τον εαυτό μου για το οτιδήποτε. Κλείνω για λίγο τα μάτια μου και σκέφτομαι την οικογένεια μου. Χαμογελάω ελαφρά. Μου λείπουν τόσο πολύ! Τι ωραία που ήταν η ζωή μου! Ήρεμη.
Δεν το εκτιμούσα τόσο πολύ τότε...
Αχχχ και τι δεν θα έδινα για να μην είχε γίνει τίποτα από όλα αυτά. Να ζω ξανά ήρεμα με τους ανθρώπους που αγαπάω και με αγαπούν. Νιώθω την θλίψη ξανά να με κατακλύζει. Δεν θα κλάψω τώρα, δεν πρέπει. Συγκρατω τα δάκρυα μου. Θυμάμαι τις διακοπές μας το καλοκαίρι. Πόσο ευτυχισμένη και ξέγνοιαστη ήμουν. Δεν νομίζω να είμαι ποτέ ξανά έτσι.Ανοίγω τα μάτια μου και επιστρέφω για ακόμα μια φορά στην πραγματικότητα. Κοιταω τον Νταμιάν και μετά τον δρόμο. Σχεδόν έχουμε φτάσει. Αναστέναζω στενάχωρα, αλλά δεν λέω κάτι παραπάνω.
Λες να δοκιμάσω να το σκάσω σήμερα?
Τα κορίτσια είχαν πει ότι η περιοχή είναι γεμάτη από άντρες του Νταμιάν.
Τι θα κάνω?
Σταματάει το αυτοκίνητο και βλέπω ότι έχουμε φτάσει.
Βγαίνει έξω και βγαίνω και εγώ. Ξεκινάει να προχωράει μπροστά προς τα μέσα και μου κάνει νόημα να πάω μαζί του.Ντ.:" Μη τολμήσεις να φύγεις από δίπλα μου! Κατάλαβες?". μου λέει έντονα.
Λ.:" Ναι." Λέω απλά και πάω κοντά του.
Γειά σας! Πώς είστε?❤️😊
Ήρεμα τα πράγματα, όχι για πολύ όμως...🤫🤔
Ελπίζω να σας αρέσει! Αφήστε αστεράκι αν σας άρεσε και πείτε μου στα σχόλια την γνώμη σας!❤️🌟
ESTÁS LEYENDO
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanficΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...