Κεφάλαιο 36🔞

1.5K 67 3
                                    

🔞❗Το κεφάλαιο περιέχει σκηνές σεξουαλικού περιεχομένου!❗🔞

Ξύπνησα αρκετά νωρίς.
Ο Νταμιάν ακόμα κοιμάται. Σηκώνομαι και βγαίνω χωρίς να κάνω θόρυβο από το δωμάτιο. Κατεβαίνω κάτω και μπαίνω στην κουζίνα.

Αρχίζω να μαζεύω μπροστά μου τα υλικά που θα χρειαστω από τα ντουλάπια. Όταν τα έχω βγάλει όλα ξεκινάω το μαγείρεμα.

Πρώτα κάνω το μείγμα για τις βάφλες. Τις ψήνω. Κόβω σε κομμάτακια τα φρούτα. Όταν είναι έτοιμες του φτιάχνω ένα πιάτο βάφλες με μέλι , φράουλες και βατόμουρα. Και ακόμα ένα πιάτο βάφλες με σοκολάτα και κομματάκια μπανάνας. Τέλος του φτιάχνω ένα ζεστό καφέ. Τα βάζω όλα σε ένα όμορφο λουλουδατο δίσκο και πηγαίνω ξανά προς το δωμάτιο. Η κουζίνα πρέπει να είναι το μόνο δωμάτιο του σπιτιού που μπορείς να βρεις και ανοιχτόχρωμα πράγματα.

Ανοίγω και πάλι αθόρυβα την πόρτα. Ακόμα κοιμάται. Είναι τόσο όμορφος. Αφήνω τον δίσκο πάνω στο κομοδίνο. Ξαπλώνω δίπλα του και τον χαϊδεύω απαλά.

Λ.:" Νταμιάν σου έφτιαξα πρωινό." Λέω απαλά.

Ανοιγει τα μάτια του και με κοιτάει.

Ντ.:" Μυρίζει υπέροχα!" Λέει με βραχνή από τον ύπνο φωνή.

Κοιτάει δίπλα του και βλέπει τον δίσκο. Χαμογελάει τον παίρνει και ξεκινάει να τρώει.

Λ.:" Πώς είσαι σήμερα? Πονάς?"

Ντ.:" Καλά είμαι. Δεν είναι τίποτα." Λέει ενώ τρώει.

Ντ.:" Μμμ είναι τόσο νόστιμα όλα!"

Λ.:" Σίγουρα δεν πονάς? Μόλις φας θα κάνεις μπάνιο και θα σου αλλάξω τον επίδεσμο."

Ντ.:" Δεν χρειάζεται."

Λ.:" Χρειάζεται."

Ντ.:" Γιατί τόσες περιποιήσεις?"

Λ.:" Επειδή είσαι τραυματισμένος."

Ντ.:" Μάλιστα."

Τρώει όλο το πρωινό που του έφτιαξα και κανεί αυτό που του είπα. Μπαίνει στο μπάνιο και όταν βγαίνει του αλλάζω τον επίδεσμο. Το τραύμα του όντως είναι μικρό ευτυχώς και έχει ήδη αρχίσει να κλείνει.

Λ.:" Νταμιάν, μην πας σήμερα στη δουλειά. Κάτσε να ξεκουραστείς. Μην πάθεις κάτι."

Ντ.:" Θα πάω."

Φυσικά!
Τι εισματάρης!

Ντ.:" Εκτός και αν έχεις κάποια καλύτερη πρόταση από το να κάτσω να ξεκουραστω, που θα με πείσει να μείνω." Λέει πονηρά.

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora