Κεφάλαιο 45

1.3K 64 9
                                    

Έχω ξυπνήσει από ώρα, όμως ξαπλώνω κοιτώντας τον Νταμιάν.
Είναι τόσο όμορφος και ήρεμος! Είναι υπέροχος έτσι όπως κοιμάται. Είμαι πολύ χαρούμενη αλλά ταυτόχρονα φοβάμαι τόσο πολύ. Φοβάμαι για το τι θα γίνει από εδώ και πέρα.
Πώς θα είμαστε μαζί?
Τι θα πω στους γονείς μου?
Θα με αφήνει να κυκλοφορώ μόνη μου ή θα με έχει πάλι κλειδωμένη?
Θα με αφήσει να πάω στους γονείς μου ή όχι?

Τον βλέπω να κουνιέται. Ανοίγει τα κάστανα μάτια του και με κοιτάει νυσταγμενα.

Ντ.:" Καλημέρα." Μου λέει και με τραβάει πάνω του. Του χαμογελάω.

Λ.:" Καλημέρα."

Με φιλάει και με κολλάει ακόμα πιο πολύ πάνω του. Τον νιώθω που είναι αναστατωμένος. Με κοιτάει πονηρά και με φιλάει ξανά πιο έντονα αυτή τη φορά. Μέσα σε λίγα λεπτά είμαστε και οι δύο χωρίς ρούχα και μπαίνει μέσα μου.

Δεν θα τον χορτασω ποτέ! Τον θέλω συνέχεια. Αυξάνει τον ρυθμό του και σύντομα τελειώνουμε και οι δύο ταυτόχρονα. Ξαπλώνουμε αγκαλιασμενοι και νιώθω ευτυχισμένη.

~2 εβδομάδες μετά~

Είμαι τρέλα ερωτευμένη με τον Νταμιάν! Τις τελευταίες 2 εβδομάδες είμαστε σχεδόν όλη μέρα μαζί και κάνουμε έρωτα με κάποια διαλείμματα για να φάμε και να κοιμηθούμε. Τον βλέπω να ντύνεται.

Λ.:" Θα φύγεις?"

Ντ.:" Ναι μικρή, έχω τόσες μέρες να πάω στη δουλειά. Δεν γίνεται να συνεχίσω έτσι." Πηγαίνω κοντά του και τον αγκαλιάζω.

Λ.:" Γιατί? Αφού εσύ είσαι το αφεντικό, μπορείς να λείπεις οπότε θέλεις." Λέω κάπως λυπημένα που θα τον αποχωριστώ.

Μου άρεσε που ήμασταν συνέχεια μαζί.

Ντ.:" Δεν πάει έτσι. Πρέπει να είμαι εκεί. Μη με κοιτάς έτσι μικρή μου."

Λ.:" Καλά."

Ντ.:" Θα προσπαθήσω να μην αργήσω πολύ."

Λ.:" Και εγώ τι θα κάνω?"

Ντ.:" Τι θέλεις να κάνεις?"

Λ.:" Δεν ξέρω.. Ίσως να βγω στον κήπο ή να έχω ξανά κινητό ή να πάω κάποια βόλτα.." λεω αυτό που θέλω εδώ και μέρες να συζητήσω μαζί του.

Ντ.:" Μπορείς να πάς όπου θέλεις. Θα πεις τον Πέδρο και θα σε πάει αυτός."

Λ.:" Ναι και μετά πώς θα τον ιδιοποιησω να έρθει να με πάρει αφού δεν έχω κινητό?"

Ντ.:" Δεν θα σε αφήσει, θα είναι μαζί σου."

Λ.:" Κι αν θέλω να μείνω μόνη μου?"

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaWhere stories live. Discover now