Κεφάλαιο 57

994 55 7
                                    


Ντ.:" Σήκω θα αργήσουμε." Λέει και απομακρύνετε από κοντά μου.

Μετά από όσα έγιναν εχθές στη δουλειά δεν ξέρω αν θέλω να πάω ξανά. Καθόλου καλή πρώτη μέρα. Ήδη με κοιτούσαν περίεργα όλοι, μετα από όλα αυτά θα είναι χειρότερα.

Λ.:" Τελικά το να μένεις με το αφεντικό σου δεν είναι και πολύ ωραίο. Δεν μπορείς να κάνεις κοπάνα από τη δουλειά."

Έρχεται κοντά μου ξανά.

Ντ.:" Θέλεις να κάνεις κοπάνα από τη δεύτερη μέρα?" Λέει κάπως εύθυμα.

Λ.:" Όχι. Απλά μετά από όσα έγιναν.."

Ντ.:" Όλα μια χαρά θα ειναι. Άντε κάνε γρήγορα."

...

Κάθομαι στο γραφείο μου και αγνοώ όλα τα περίεργα βλέμματα. Αφήνω τα πράγματα μου και πάω προς τη κουζίνα να φτιάξω καφέ. Βλέπω την Άννα εκεί.

Λ.:"Καλημέρα."

Αν.:"Λίζα! Καλημέρα."

Λ.:"Όλα καλά?"

Αν.:" Ναι μια χαρά."

Πιάνουμε για λίγο την κουβέντα. Και πριν πάμε στα γραφεία με πιάνει από το χέρι και με τραβάει προς αυτή.

Αν.:" Λίζα, θέλω να σου πω κάτι." Μου λέει ψιθυριστά.

Λ.:"Πες μου."

Αν.:" Όλοι συζητάνε για εσένα και το αφεντικό. Για ότι έγινε εχθές και μαντεύουν το αν τρέχει κάτι μεταξύ σας και τι. Και γενικά πολλά άλλα σχετικά."
Τη κοιτάω κάπως στεναχωρημένη.

Ήμουν σίγουρη.

Λ.:" Σε ευχαριστώ πολύ που μου το είπες Άννα." Τη κοιτάω ξανά.

Μπορεί να γνωριστήκαμε εχθές αλλά την συμπάθησα από την πρώτη στιγμή, ταιριάξαμε αμέσως και ήρθαμε αρκετά κοντά. Έχω πολύ καιρό να νιώσω έτσι με κάποια φίλη μου. Να της μιλήσω, να κάνουμε πράγματα μαζί.

Αν.:"Να ξέρεις δεν είπα τίποτα από εχθές. Που έκλαιγες εννοώ και μετά ήρθε το αφεντικό να σε βρει και έφυγα. Για να μην ανησυχείς το λέω."

Λ.:" Ήμουν σίγουρη ότι δεν θα έλεγες κάτι."

Μου χαμογελάει γλυκά και μετά σοβαρευει κάπως.

Αν.:" Συμβαίνει κάτι μεταξύ σας?"

Λ.:" Η αλήθεια είναι πως ναι. Είμαστε μαζί. Θα ήθελα όμως να μείνει μεταξύ μας."

Αν.:" Ναι φυσικά."

Λ.:"Άντε πάμε στο γραφείο γιατί έχουμε αργήσει." 

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora