Προχωράμε προς την εταιρεία του Νταμιάν. Νυστάζω απίστευτα πολύ γιατί δεν έχουμε κοιμηθεί σχεδόν καθόλου. Όμως παρόλο που ο Νταμιάν μου είπε αν θέλω να μην έρθω στη δουλειά σήμερα, δεν το δέχθηκα.
Πάω να απομακρυνθω από κοντά του όμως χωρίς να το περιμένω με αρπάζει και με φιλάει μπροστά σε όλους.
Λ.:" Τι κάνεις?" Του ψιθυρίζω.
Ντ.:" Σε φιλάω."
Λ.:" Μας βλέπουν όλοι."
Ντ.:" Το ξέρω. Δεν μου αρέσουν τα παιχνίδια, οπότε τέρμα το κρυφό." Λέει αυστηρά.
Με αφήνει και πάει στο γραφείο του. Εγώ έχω μείνει χωρίς να μπορώ να κουνηθώ και όλοι με κοιτάνε. Βρίσκω τη δύναμη και φεύγω. Πάω προς την κουζίνα να κάνω καφέ. Λίγο πριν να μπω ακούω ομιλίες και το όνομα μου. Σταματάω λίγο πριν με δουν και κρύβομαι για να ακούσω τι λένε.
Σοφία:"Τη φίλησε μπροστά σε όλους!"
Άννα:" Δεν μπορώ να το πιστέψω! Πώς είναι δυνατόν να τη θέλει! Μου το είπε ότι είναι μαζί, αλλά δεν περίμενα να είναι κάτι σοβαρό όπως οι άλλες. Έβγαινε με ένα σωρό άλλες, αλλά δεν έφερε κάποια εδώ μέσα."
Σ.:" Και δεν ήταν καιρό μαζί. Αυτή σου είπε είναι 6 μήνες μαζί."
Αν.:" Δεν μπορώ να το χωνέψω! Πώς γίνεται να θέλει αυτή και εμένα ούτε να με δει! Μέχρι που τη πήρε σπίτι του! Το καταλαβαίνεις? Μένει μαζί του! Μετα από όλα όσα έκανα για να τον πλησιάσω και έρχεται αυτή απο το πουθενά να τα χαλάσει όλα! Η ηλίθια!"
Σ.:" Μπορεί να περνάει την ώρα του Άννα όπως με τις άλλες μην κάνεις έτσι."
Αν.:" Δεν θα την έπαιρνε σπίτι του Σοφία! Και τόσο καιρό μάλιστα! Με καμία δεν ήταν τόσο καιρό! Πρέπει να βρούμε μια λύση. Ένα σχέδιο για να τους χωρίσουμε."
Σ.:" Πώς?"
Αν.:" Δεν ξέρω αλλά κάτι θα σκεφτώ. Το ότι την έχω πλησιάσει και νομίζει ότι είμαστε φίλες σίγουρα θα ειναι χρήσιμο. Οπωσδήποτε θα σκεφτούμε κάτι. Ο Νταμιάν είναι δικός μου!"
Δεν πιστεύω ότι ακούω. Η Άννα θέλει τον Νταμιάν?! Έχω σοκαριστεί. Φεύγω αθόρυβα πριν με καταλάβουν. Πάω στο γραφείο μου και προσπαθώ να συντονίσω τις σκέψεις μου.
Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό!
Τη βλέπω από μακριά να έρχεται προς το γραφείο της.Αν.:" Λίζα καλημέρα! Τι κάνεις?"
Λίζα συγκρατήσου!
Λ.:" Καλημέρα. Καλά εσύ?"
Αν.:" Καλά! Πολύ ωραία περάσαμε εχθές!"
ESTÁS LEYENDO
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanficΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...