Κεφάλαιο 67

994 54 8
                                    

Author's

Χτυπάει το κινητό του.

Ντ.:"Παρακαλώ."

Σέρτζιο:" Πλησιάζει ο καιρός.. σύντομα ο μικρός σου άγγελος θα χαθεί.."

Ντ.:"Ποιός είναι?!"

Σ.:" Απόλαυσε τις τελευταίες στιγμές μαζί της, γιατί οι μέρες σου με τη 'μικρη σου' θα τελειώσουν.. ωω και μετά σκοπεύω να το ευχαριστηθώ τόσο πολύ.. δεν θα το κάνω καθόλου εύκολο. Ο θάνατος της θα είναι αργός και πολύ βασανιστικός. Θα φροντίσω να έχεις όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες φυσικά."

Ντ.:" Το ξέρω ότι εσύ είσαι πίσω από όλο αυτό Σέρτζιο! Σταμάτα τις απειλές σου. Δεν πρόκειται να καταφέρεις τίποτα με όλο αυτό. Αν τολμήσεις και της πειράξεις έστω και μια τρίχα θα σε σκοτώσω και εσένα και όλους τους δικούς σου! Δεν θα δείξω έλεος σε κανέναν και σε τίποτα! ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?!"

Σ.:"Θα σου πάρω ότι πιο πολύτιμο έχεις Νταμιάν, ακόμα και αν είναι το τελευταίο πράγμα που θα κάνω. Θα σου την πάρω και δεν πρόκειται να την ξαναδείς ζωντανή!"

Ντ.:"Θα σε σκοτώσω! Δεν πρόκειται να γλυτώσεις! Ούτε εσύ ούτε κανένας! Και δεν αστειεύομαι, το ξέρεις!"

Σ.:" Σίγουρα δεν θα προλάβεις να το κάνεις πριν εγώ σκοτώσω αυτή και δεν αστειεύομαι ούτε εγώ, θα τα ξαναπούμε."

Πετάει με νεύρα το κινητό στο γραφείο. Έξαλλος πετάει κάτω την καρέκλα και αρχίζει να την χτυπάει με όλη του τη δύναμη.

Πέδρο:" Κύριε όλα εντάξει? Τι συνέβη?" Ρωτάει ανήσυχος και πηγαίνει κοντά του.

Ντ.:" Με πήρε ξανά. Είμαι σίγουρος ότι είναι αυτός Πέδρο!"

Π.:"Μην ανησυχείτε όλα είναι υπό έλεγχο. Δεν μπορεί να σας κάνει τίποτα. Το ξέρει για αυτό το κάνει όλο αυτό."

Γυρνάει νευριασμένος. Πηγαίνει προς τον Πέδρο και τον κοιτάει άγρια.

Ντ.:" Αν πάθει κάτι η Λίζα έχετε τελειώσει ΟΛΟΙ!!! Να το πεις και στους υπόλοιπους! Θα αυξήσεις την ασφάλεια στο σπίτι και της Λίζας. Θέλω να βρεις τους καλύτερους άντρες και θα μου τους φέρεις. Κάνε ότι χρειάζεται, οτιδήποτε! "

Π.:"Μάλιστα κύριε!"

Λίζα

Έχω αρχίσει να κουράζομαι. Ελπίζω να πάμε σύντομα σπίτι. Κοιτάω την Άννα δίπλα μου. Θέλω να την ξεμαλλιασω. Προς το παρόν όμως πρέπει να την έχω από κοντά. Επιτέλους μετά από τόση ώρα βλέπω τον Νταμιάν που βγαίνει από το γραφείο του και έρχεται προς το μέρος μου. Του χαμογελάω όμως γρήγορα σβήνει το χαμόγελο μου από το ύφος του. Είναι πολύ σοβαρός και μοιάζει κάπως νευριασμένος.

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaOnde histórias criam vida. Descubra agora