Νιώθω το βλέμμα του καρφωμένο πάνω μου, παρόλο που έχω ακόμα κλειστά τα μάτια μου.
Τα ανοίγω και τον κοιτάω.Λ.:" Τι κάνεις?"
Ντ.:" Περιμένω να ξυπνήσεις." μου λέει και χαμογελάει πονηρά.
Λ.:" Δεν θα φύγεις? Πέρασε η ώρα."
Ντ.:"Όχι θα αργήσω σήμερα. Έχω αλλά σχέδια για το πρωινό μου."
Λ.:" Τι σχέδια?"
Ντ.:" Προτιμώ να σου δείξω." λέει και έρχεται από πάνω μου.
Ενώνει τα χείλη μας και αμέσως αρχίζει να αφαιρεί τα ρούχα μας. Με φιλάει απαλά στο λαιμό και μετά ξανά στα χείλη. Τον νιώθω να με πιέζει στη κοιλιά μου.
Ντ.:"Δεν μπορώ να περιμένω. Θέλω να μπω μέσα σου τώρα."
Λ.:" Και γιατί δεν το κάνεις ?" λέω με κομμένη την ανάσα.
Με μια κίνηση το κάνει, κάνοντας με να αναστεναξω δυνατά.Ντ.:"Ωω τοσο έτοιμη για εμένα." μου λέει και αρχίζει να αυξάνει τον ρυθμό του.
Τα χέρια μου μπλέκονται στα μαλλιά του και τα τραβάω ελαφρά.
Νιώθω το σφίξιμο στη κοιλιά μου να δυναμώνει. Ώσπου ξεσπάμε και οι δύο ταυτόχρονα. Ενώ πέφτει επάνω μου και προσπαθούμε να βρούμε την αναπνοή μας.Μετά από λίγη ώρα που είμαστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι αγκαλιά χωρίς να μιλάμε αποφασίζω να σπάσω αυτή την σιωπή.
Λ.:"Νταμιάν, τι κάνουμε?"
Ντ.:" Περνάμε καλά." Μου λέει ενώ γελάει πονηρά.
Λ.:" Όλο αυτό είναι περίεργο, δεν είναι φυσιολογικό! Είσαι ο αρχηγός της πιο μεγάλης μαφίας στην Ιταλία, με απήγαγες και έχουμε καταλήξει να κοιμόμαστε μαζί και να το κάνουμε! Δεν καταλαβαίνω τι γίνεται. Λες ότι περνάμε καλά. Όταν με βαρεθεις και σταματήσεις να περνάς καλά μαζί μου, μετά εγώ τι θα απογινω? Τι θα με κάνεις?" Λέω όλα όσα σκέφτομαι και περιμένω να μου απαντήσει.
Ντ.:" Δεν χρειάζεται να καταλαβαίνουμε τα πάντα στη ζωή. Μην το σκέφτεσαι τόσο." λέει απλά και αδιάφορα.
Λ.:" Πώς μπορείς να μου λες να μην το σκέφτομαι!? Έχει καταστραφεί ολόκληρη η ζωή μου, δεν πρόκειται να ξανά γυρίσω σπίτι μου, δεν ξέρω καν αν θα ζω την επόμενη μέρα ή αν θα με έχεις σκοτώσει!"
Ντ.:" Ηρέμησε! Κανονικά θα έπρεπε να είσαι πιο χαλαρή μετά που το κάνουμε! Τι έχεις πάθει? Μην ξεχνας ποιος είμαι!"
Πολύ ωραία θύμωσε κιόλας!
Δεν μπορώ να κρατήσω το στόμα μου κλειστό.Λ.:" Συγνώμη Νταμιάν. Συγνώμη." Λέω χωρίς να το εννοώ, αλλά δεν θέλω να τον εκνευρισω.
أنت تقرأ
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
أدب الهواةΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...