Κεφάλαιο 12🔞

2.1K 69 9
                                    

❗🔞 Το κεφάλαιο περιέχει σκηνές βίας και σεξουαλικού περιεχομένου! Δεν συμφωνώ και δεν υποστηρίζω καμία μορφή βίας!🔞❗

Με αργά βήματα παω προς την σκηνή.
Πώς κατέληξα εδώ?
Τα ξημερώματα τον ονειρευόμουν και μετά ήμασταν έτοιμοι να φιληθουμε ξανά.
Γιατί πήγαν όλα τόσο στραβά?
Έπρεπε να κρατήσω το στόμα μου κλειστό.

Βγαίνω στη σκηνή.
Η μουσική παίζει αργά και αισθησιακά. Νιώθω ότι θα λιποθυμήσω. Προσπαθώ να χορέψω. Νομίζω ότι το κάνω  χάλια, αλλά δεν με νοιάζει.

Βλέπω τον Νταμιάν ακριβώς μπροστά στη σκηνή να μιλάει με έναν άντρα. Ακούω αμυδρά τι λένε.

Ο άντρας νομίζω του λέει " έφερες καινούργιο πράγμα."
Αυτός κουνάει το κεφάλι καταφατικά και λέει " Σου αρέσει?"

Συνεχίζω να προσπαθώ να χορέψω. Ντρέπομαι τόσο πολύ. Δεν μπορώ να βγάλω τα ρούχα μου. Όχι ότι κρύβουν και πολλά δηλαδή. Συνεχίζω τον χορό.

Έχει περάσει αρκετή ώρα. Βλέπω τα κορίτσια να μου κάνουν νόημα ότι πρέπει να βγάλω τα ρούχα και να μείνω με τα εσώρουχα. Βλέπω και τον Νταμιάν να με άγριο κοιτάζει. Βγάζω τη μπλουζα. Δεν θέλω να βγάλω και το παντελόνι. Ήδη φαίνεται το σουτιέν μου σε ένα σωρό άντρες.

Ίσως αν κάνω ότι λιποθυμαω.
Αυτό θα κάνω!
Κάνω ότι πάω να βγάλω το παντελόνι αλλά παραπαταω.
Κάνω πως ζαλίζομαι και πέφτω κάτω.
Ακούω πολλές ομιλίες από κάτω.

Έρχεται κάποιος και με ταρακουνήσει για να συνέλθω. Κάνω ότι σιγά σιγά συνερχομαι και ανοίγω τα μάτια.

Βλέπω ότι είναι ο Νταμιάν ο οποίος με κοιτάει πολύ θυμωμένα. Με παίρνει αγκαλιά και με πάει προς τα μέσα. Μπαίνουμε στο γραφείο του και με πετάει στον καναπέ.
Φαίνεται έξαλλος.

Ντ.:" Τι ακριβώς κάνεις? ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΜΕ ΚΟΡΟΪΔΈΨΕΙΣ?"
μου λέει και με αρπάζει από τα μαλλιά.

Ντ.:"ΣΚΑΣΕ! Μην σε ακούω, γιατί θα σε χτυπήσω αλήθεια στο λέω!  Αντί να μου λες ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που ζεις ακόμα κάθεσαι και κάνεις παράπονα αντιμιλας και στήνεις σχέδια!  Θα μπορούσα να σε βάλω να σε πηδάνε όλοι αυτοί εκεί έξω ένας ένας. Αλλά δεν το έκανα και εσύ τι κάνεις? Αντί να με ευχαριστείς και να υπακούσεις κάνεις ότι λιποθυμας! ΠΟΙΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Ε?"
μου φωνάζει και πάει να με χτυπήσει ενώ ακόμα με τραβάει τα μαλλιά.

Δάκρυα τρέχουν από τα μάτια μου.
Πόσο πιο εύκολα θα ήταν όλα αν εκείνο το βράδυ δεν μάλωνα με τον Ορέστη και συμφωνούσα να πάμε σπίτι του μαζί. Όλα θα ήταν διαφορετικά τώρα. Δεν θα με είχαν απαγάγει.

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin