~1 μέρα μετά ~
Author's
Ανοίγει την πόρτα του δωματίου και βλέπει τη Λίζα. Είναι ταλαιπωρημένη. Την πλησιάζει.
Λ.:" Νταμιάν..." Λέει με δυσκολία.
Ντ.:" Λίζα μου, όλα τελείωσαν τώρα πάμε σπίτι μας."
Την αγκαλιάζει και στηρίζεται πάνω του. Βλέπει ότι δυσκολεύεται. Γυρνάει για να την πάρει στην αγκαλιά του.
Ξαφνικά ακούγεται ένας εκκωφαντικός ήχος. Η Λίζα έχει γεμίσει παντού με αίματα. Τον βλέπει με ένα σπαρακτικό βλέμμα και μετά χάνεται μπροστά του. Πέφτει κάτω σε μια κατακόκκινη, από το αίμα της, λίμνη.
Ντ.:" Λίζα..."
Πέφτει δίπλα της και την ταρακουνάει, χωρίς αποτέλεσμα, παραμένει ακίνητη.
Ντ.:"Λίζα μου, μωρό μου, σε παρακαλώ σε παρακαλώ... δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα... μην με αφήνεις μικρή μου... σε παρακαλώ Λίζα..."
Την κρατάει στην αγκαλιά του σφιχτά, την βλέπει με δυσκολία πλέον, γιατί τα μάτια του ειναι θολά από τα δάκρυα.
Με το ένα χέρι κρατάει την Λίζα και με το άλλο πιάνει το όπλο του. Της δίνει ένα φιλί στο μέτωπο.
Ντ.:" Έρχομαι κοντά σου μικρή μου."
Πατάει την σκανδάλη...
...
Ματέο:" ΝΤΑΜΙΑΝ! Ξύπνα ρε φίλε!"
Τον σκουντάει δυνατά.
Ντ.:" Λίζα?" λέει με βραχνή από τον ύπνο φωνή.
Μ.:" Θα τη βρούμε φίλε είμαστε κοντά. Εφιάλτη έβλεπες."
Σηκώνεται από τον καναπέ που τον είχε πάρει ο ύπνος, μετά από μέρες που ήταν άυπνος. Πάει στο μπάνιο. Ρίχνει λίγο νερό στο πρόσωπο του.
' Ήταν απλά ένας εφιάλτης τίποτα παραπάνω. Είναι καλά, θα την βρεις! ' σκέφτεται.
Ντ.:"Υποτίθεται ότι θα την κρατούσα ασφαλή!" Λέει φωνάζοντας και η γροθιά του συγκρούεται με τον κρύο τοίχο.
Παίρνει μια βαθιά ανάσα και επιστρέφει στο σαλόνι.
Ντ.:" Τι νέο έχουμε?" ρωτάει ψυχρά.
Π.:" Κύριε οι άντρες έψαξαν όλο το σπίτι του και την γύρω περιοχή. Δεν βρήκαν τίποτα. Φαίνεται πως έφυγε από εκεί πριν μερικές μέρες. Έψαξαν και το εξοχικό. Δεν βρήκαν τίποτα ούτε εκεί. Πέρασε από εκεί πριν μέρες αλλά δεν φάνηκε ξανά από τότε. Όμως ανακαλύψαμε ότι πριν 2 εβδομάδες περίπου αγόρασε ένα παλιό εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο. Βρίσκεται 2 ώρες μακριά από την Νάπολη."
BẠN ĐANG ĐỌC
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanfictionΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...