Κεφάλαιο 29

1.3K 61 5
                                    


1 εβδομάδα μετά

Αλλη μια μέρα σαν τις άλλες...
Η αλήθεια είναι ότι από εκείνη την μέρα ο Νταμιάν είναι λίγο πιο χαλαρός μαζί μου. Δεν με κλειδώνει στο δωμάτιο και μου είπε ότι αν θέλω μπορώ να βγαίνω από το δωμάτιο. Να μην βγω από το σπίτι και να μην κάνω καμιά τρέλα.

Φυσικά έχει βάλει τους φύλακες να του δίνουν αναφορά για το τι κάνω και αν έχω κάνει κάτι που δεν έπρεπε.
Μου κάνει εντύπωση όμως το προτιμώ.

Δεν βγαίνω ιδιαίτερα από το δωμάτιο και πάλι. Γιατί μου φαίνεται παράξενο. Όμως έχω πάει μερικές φορές στην κουζινα για να φάω ή να πιω κάτι και έκατσα λιγάκι στο σαλόνι μια φορά.

Η αλήθεια είναι ότι θέλω πολύ να εξερευνήσω το σπίτι, αλλά φοβάμαι λίγο. Δεν πρέπει όμως αφού μου είπε ότι μπορώ να βγω από το δωμάτιο.
Αποφασίζω τελικά να εξερευνήσω λίγο το σπίτι.

Ανοίγω την πόρτα και βλέπω τον φύλακα να με κοιτάει. Ας ξεκινήσω από τον κάτω όροφο καλύτερα. Κατεβαίνω τις σκάλες από την μια μεριά είναι η κουζίνα. Προχωράω περνώντας την και μπαινω στο δίπλα δώματιο που δεν έχει πόρτα, είναι η τραπεζαρία.
Είναι μεγάλη σε σκούρα χρώματα. Έχει ένα τεράστιο τραπέζι και διάφορα ντουλάπια που είναι γυάλινα και φαίνεται το εσωτερικό τους το οποίο έχει πιάτα και ποτήρια και διάφορα παρόμοια αντικείμενα.
Είναι ωραία.

Βγαίνω και πηγαίνω στο επομενο ανοίγω την πόρτα και βλέπω κάτι που δεν το περίμενα. Είναι και αυτό σε σκούρα χρώματα και είναι σαν δωμάτιο παιχνιδιού. Έχει ηλεκτρονικά, ποδοσφαιρακι, σκάκι και διάφορα παιχνίδια.
Ενδιαφέρον δεν το περίμενα.

Βγαίνω και από εδώ πηγαίνω προς τα πίσω κοντα στις σκάλες ανοίγω μια ακόμα πόρτα όπου είναι μπάνιο.
Σκούρο και αυτό.

Ακόμα μια πόρτα, η οποία έχει διάδρομο με πόρτες. 
Ανοίγω μία και βλέπω ένα υπνοδωμάτιο σε σχετικά ανοιχτά χρώματα.

Άλις:" κορίτσι μου ψαχνεις κάτι?"

Τρομάζω ακούγοντας την φωνή της κυρίας Άλις πίσω μου.

Λ.:" Όχι απλά είπα να κάνω μια βόλτα στο σπίτι."

Α.:" Εδώ είναι τα δωμάτια των εργαζομένων που μένουν στο σπίτι. Όπως και εγώ."

Λ.:" Δεν το ήξερα."

Α.:" Δεν πειράζει κορίτσι μου. Αν θες μπορείς να έρθεις να δεις και το δικό μου δωμάτιο."

Λ.:" Εντάξει."

Την ακολουθώ.
Περνάμε μερικές πόρτες και ανοίγει την δική της. Είναι ένα υπνοδωμάτιο έχει ένα μικρό καναπέ και ένα γραφείο. Είναι φωτεινό και αυτό.
Την αφήνω στο δωμάτιο και βγαίνω.

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora