Herkese merhaba!
Umarım keyifle olursunuz.
Yazarınızın emeğini görüp oy vermenizi ve fazla fazla satır içi yorumlar yapıp düşüncelerinizi okumak istiyorum. Okuyan herkesten en az 3 yorum bekliyorum.
Bu bana yeni bölümü yazmam için motivasyon sağlayacak.
Duyurular ve alıntılar içi takip edin!
insta: elifkaplan3watty
Tam bir saattir pencerenin önünde oturup düşünüyordum. Daha bir çıkış yolu gözükmemişti ama er geç gözükecekti. O malum olayı bir tarafa bıraktım çünkü onun açıklaması yoktu. İşin kötü yanı odalarımızın dip dibe olmasıydı. Belki şu an o da odasındaydı ve düşünüyordu. Belki abimden çekinecekti. Yapmam dediği bir şeyi yapmıştı. Ben bunu doğal bulsam da abim bulmayacaktı. Gerçekten bu durumu doğal buluyor muydum? Sıkıntılı bir nefes aldım. Sürekli o anlar aklımda dolaşıp duruyordu. Nasıl o hale geldiğimiz hakkında bir fikrim yoktu. Suçu ona atmayacaktım. İlk adım ondan gelse de...
Mantık ile ilgili yaptığı konuşmada haklıydı. Bu tespiti kendinden yola çıkarak yapsa gerekti. Sonuçlara katlanmaktan bahsetmişti. O da bir şeylerden kaçıyordu. İkimiz de aynı noktadaydık. Belki de benzer hayatlar yaşıyorduk, dağ başında yaşadığını saymazsak tabii. Ya da benim buraya tatile gelmem gibi o da evine gidiyordu kaçmak için. Rahatlamaya ve düşünmemeye çalışıyordu. İkinizde aynı dertten muzdaripsiniz dedi aklım. Belki de çözüm buradadır. İkimiz de bekardık ve ikimiz de çocuğumuzun olmasını istiyorduk. En azından yengem öyle söylemişti, daha gerçeği onun ağzından duymamıştım ama ailesinin istediğini bu gece öğrenmiştim. O da yalnızdı, ben de yalnızdım. İkimiz de hırslı ve kariyerlerinin zirvesinde insanlardık. İki kez üst üste iki yetişkin gibi normal bir sohbet edebilmiştik. İlk kez birbirimize kimseye anlatmadığımız dertlerimizi anlatmıştık. Belki o Behram'a anlatmışta olabilirdi ama sonuç olarak bana da anlatmıştı. Bu yol tek bir kapıya çıkıyordu ve o kapı iyi değildi. O kapıdan hemen uzaklaşmam gerekiyordu.
"Delilik!" dedim yüksek sesle. Onunla evlenmek tek bir şeye çözüm olabilirdi. Ya da hepsine... Beynim bir an rahatladı ve tüm seçenekleri önüme sermeye başladı. Birçok aşık olarak evlenen kişinin düğününe gittin ve birkaç sene sonra boşanma haberini aldın. Aşk bir evliliğin temeli değil. Zamanla birbirinize saygı duyup sevebilirsiniz, zıt olan noktalarınızı yumuşatabilirsiniz. Evine gittin ve iletişiminiz bir an da değişti. O gün konuşmana gelmek için işlerini erteledi. Bu onun gibi çok meşgul olan bir iş adamı için büyük bir olay.
Aklımı kapatmalıydım durdurmalıydım. Öyle cevaplar sunuyordu ki bana neredeyse hepsine inanacaktım.
İki kez abin gibi değilim dedi. İsteklerine saygı duyacağını söyledi. Kız kardeşinin sınırlarına saygı duyuyor, onun mutlu olmasını istiyor, istekleriyle sıkıştırmıyor. Sorumluluk sahibi biri ve ondan iyi bir baba olabilir. Ona güvenebilirsin, ailesini tanıyorsun, daha önce gazetelerde bir kere bile skandalı yazılmadı.
Ayağa kalktım daha fazla düşüncelerime dayanamadım ama seçenekler yağmur gibi yağmaya devam etti.
Artık kendini yalnız hissetmeyeceksin, burada bile seni yalnız bırakmadı. Hatasını düzeltmeye çalıştı. Seni anlamaya çalışan biri, dinlemeyi seviyor. Ayrıca... Seni güzel buluyor ve sen de onu yakışıklı buluyorsun. Daha bir saat önce dudaklarınız birbirinize kenetlenmişti. Yepyeni bir hayat ve beyaz bir sayfa seni bekliyor olabilir. Cesaretini topla ve fikrini ona söyle!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMAN ALEVİ
RomanceYetişkin okurlar için uygundur! Nüzhet Yalıyar, başarılı bir iş kadınıdır. Hayattan tek bir isteği kalmıştır ama o istek onun için imkansız gibi görünmeye başlamıştır. Yanıbaşında duran, tanıdığını sandığı ama aslında tanımadığı, abisinin yakın arka...