Herkese selammmmm!
Nüz ve Saru severler! Hızlı bir şekilde bölümü yazmaya çalıştım ve aynı şekilde sizden bol bol yorum okumayı görmek istiyorum. Yine biraz unutulmaya başladı ve böylesi kırıcı oluyor.
Lütfen oy vermeyi ve bolca yorum yazmayı unutmayın! Artık 300 oy ve yorumu bölümde görelim ❤️
Lütfen duyurulardan haberdar olmak için hesabımı takip edin.
insta: elifkaplan3watty
twitter: byfrodoiyimsn ayrıca #zamanalevi tagi ile yorumlarınızı bırakabilirsiniz.
Keyifli okumalar!
"Bir sorun mu var Nüzhet Hanım," dedi Nezaket benim durduğumu görünce. Hemen kapıyı ve ayakkabıyı işaret ettim.
"Saruhan Bey istedi," dedi kısaca. Dün neden bana kaç kişiler diye sorduğunu şimdi anlamıştım. Adam gerçekten kıvrak zekalıydı ve beni yine hayrete düşürmeyi başarmıştı. Gülümseyerek başımı iki yana salladım ve yürümeye devam ettik. Şu an piyasada yarattığım heyecanı görmek istiyordum. Saruhan hisselerin değerini katlayacağını öngörüyordu ve büyük ihtimal haklı çıkacaktı. Tuba aynı toplantı odasının kapısını açtığı gibi yeni odamın da kapısını açtı.
İçeriye girdiğimde ikinci bir şokla karşı karşıya kaldım. Masanın tamamı kırmızı güllerle kaplanmıştı. Neler oluyor? Saruhan sen neler yapıyorsun! Yavaşça masaya doğru yürüdüm ve masanın tam ortasına konulan zarfı aldım. İçinden küçük bir kart çıktı.
'Yeni işinde başarılı olacağına eminim ama şans dilemek de adettendir. Bol şans, ben hep senin yanında olacağım.'
Mafya lideri kocan Saruhan Candar
Bir kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum. Yüzümde kocaman eğlenceli bir sırıtış belirdi onun yerine. Koltuğuma oturdum ve elim hemen çantama gitti. Telefonumu çıkardım ve ona kısa bir mesaj yazdım.
'Güller için teşekkür ederim.'
Taze yönetim kurulu başkanı ve ayrıca bir milyarder olan mafya liderinin karısı
O an ekranıma bir mail bildirimi düştü. Başlıkta Candar Holding Basın Bülteni yazıyordu. Elim merakla ekrana tıkladı ve hızlı bir şekilde okumaya başladım.
Candar Şirketler grubu olarak her türlü ayrışmanın, cinsiyet ayrımının ve söylemlerinin karşısında olduğumuzu bildirmek isteriz. Bünyemizde bulunan YalıyarBank'ın yönetim kurulunun işine bu sabah son verilmiştir. Aynı göreve Nüzhet Yalıyor Candar'ın getirildiğini mutlulukla ve saygıyla kamuoyunun bilgisine sunarız.
Altında da az önce önünden geçtiğim kapısında yazı önünde de topuklu ayakkabı bulunan bir resim eki gönderilmişti.
Piyasada bir deprem olacağını biliyordum ama bu bülten depremin şiddetini arttırmış olmalıydı. Ayrıca böyle paylaşım yaparak kovduğum dinozorların da iş bulmalarını zorlaştırıyordu. Asıl bu intikam gibi intikamdı ve ben yine ona hayran kaldım.
Telefon elimde titrerken ekrana baktım. Saruhan bir fotoğraf göndermişti. Merak edip açarken gözlerim kocaman açıldı. O hisselerin değerinin dört kat artacağını söylemişti ama o an alelade bir söylem gibi görünmüştü gözüme ama şimdi gerçeği net bir şekilde görüyordum. Hisselerin değeri bir anda altı kat artmıştı.
'Yuh!' Yazdım hemen, bana gülen bir emoji yolladı.
'Bu daha başlangıç Nüzhet. Umarım sürprizlerimi beğenmişsindir.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMAN ALEVİ
RomanceYetişkin okurlar için uygundur! Nüzhet Yalıyar, başarılı bir iş kadınıdır. Hayattan tek bir isteği kalmıştır ama o istek onun için imkansız gibi görünmeye başlamıştır. Yanıbaşında duran, tanıdığını sandığı ama aslında tanımadığı, abisinin yakın arka...