40. Bölüm-Ev

12.3K 1.3K 496
                                    

Merhaba Nüz ve Saru severler. Yeni bölümle karşınızdayım.

Birkaç hafta benim için yoğun geçebilir. Bilmeyenler için Blackout kitap oluyor. Onunla özellikle ikinci kitabıyla ilgilenmeye başlamam gerekiyor. Bu yüzden bölüm gecikebilir ama elimden geleni yapacağım.

Sizler de elinizden geleni oylarınız ve yorumlarınızla gösterirseniz yazmam daha da kolaylaşır. Sizlerin emeğe karşı saygılı olacağınıza inanıyorum.

Okuyan herkesten en az 5 yorum bekliyorum. Unutmayın ben bölümü yazmak için günlerce uğraşıyorum siz 5 10 dakikada okuyup bitiriyorsunuz. Emeğime olan saygınızı yorumlarınızla görmek istiyorum.

Umarım 1000 oy ve 1000 yorumu rahatlıkla görebiliriz.

Duyurulardan ve alıntılardan haberdar olmak için takip edin.

ElifKaplan3

insta: elifkaplan3watty

tw: 3lifkaplan3waty #zamanalevi tagiyle yorumlarınızı bekliyor olacağım.

Keyifli okumalar❤️

2 AY SONRA

Geriye çekilip aynadan kendime bakarken bu elbisenin bana yakışıp yakışmadığını tam kestiremiyordum. En sonunda sinir oldum ve elbiseyi çıkarıp yatağımın üstüne fırlattım. Bu aralar o kadar tahammülsüzdüm ki, kendimden sıkıldığım çok fazla an oluyordu. Bakışlarım tekrar aynaya döndü ve artık kendini belli eden göbeğime ellerimi koydum. Dün gece ilk kez onun hareket ettiğini hissetmiştim. Ağlamak ve gülümsemek arasında kalmıştım. Bir yanım çok mutluydu diğer yanım ise her zamanki gibi bu anı Saruhan ile yaşamamı istiyordu. Tıpkı cinsiyetini öğrendiğimiz gün gibi olmuştu. O gün rüyam kesinlikle gerçek olacak diye düşünmüştüm çünkü karnımda büyüyen bebek bir kız bebekti. Savaşçı, güçlü bir kız olarak kendini ispatlamıştı. O sıkıntılı haftaları atlatmıştık düşük tehlikem normal hamilelik seviyesine düşmüştü. Günlerdir ona hangi ismi vermem gerektiğini düşünüyordum. Bunu düşünmek o kadar iyi geliyordu ki bana, sürekli kendimi isim düşünürken buluyordum.

Güzel gelişmelerin yanında çok kötü gelişmeler de meydana geldi. Cahit Madenci beklenildiği üzere hapisten çıktı ve Saruhan'ın planı tıkır tıkır işlemeye başladı. Hedef o haline gelmişti. İş yerine saldırılar düzenlendi, Saruhan'a üç kez suikast girişimi oldu. O girişimlerin hepsini benim güvenlik şirketim durdurdu. Onu korudum. İlk başta çok korkmuştum ama zaman geçtikçe bir noktada alışmaya da başlıyordunuz. Birkaç gün önce kardeşi için kurduğu ilaç üretim tesisi kundaklandı. Büyük maddi zarar meydana geldi ama biliyordum ki Saruhan beş yüz tane daha tesis kurabilirdi. Aynı bana platonik aşık olduğu dönem gibi çok hırslı çalışıyordu. İki ayda servetini ikiye katlamıştı. Bunu nasıl yaptığını bilmiyordum ama seneye Türkiye'nin en zengin adamının o olacağını biliyordum. Kendisi aynı zamanda ülkesinin vergi rekortmeni olmuştu.

Bankaya girmem yasaktı, evden bile çalışma imkanı bulamadım çünkü Saruhan imza yetkilerimi elimden almıştı ki bu Efe Bey için oldukça normal bir davranıştı. Ben de kendime yeni uğraşlar buldum. Mutfakta yeğenlerimle zaman geçirdim, alışverişe çıktım, dergime birçok yazı gönderdim ve aylar sonra bugün ilk kez sahneye çıkıp konuşma yapacaktım. Organizasyon şirketine göre bu en yüksek katılımlı konuşmam olacaktı. İnsanlar benim boşanma evreme, mutluluk evremden daha çok ilgi göstermişlerdi. Zaten hep böyle olmaz mıydı insanlar birbirlerini mutsuz görmeyi daha çok seviyorlardı belki de bunun nedeni kendi dertlerinden daha büyük dertlerin varlığını fark etmeleri ve bununla iç rahatlatmaları olabilirdi.

ZAMAN ALEVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin