Herkese merhaba Nüz ve Saru severler!
Bir önceki bölüm temennim dolmamasına rağmen yazdığım için paylaşmak istedim.
Özellikle yorum konusunda çok tembellik yapılmış. Bazıları okuyup kaçmış bazıları da oy verip kaçmış. Bunu seçime bağlamak istiyorum ama siz böyle yapınca ben üzülüyorum.
Hepinizin emeğe karşı saygılı olduğunu düşünüyorum. Lütfen saygınızı bol bol satır içi yorum yaparak gösterin.
Temenni aynı 1100 oy ve 1300 yorumu görmeyi istiyorum. Siz istediğiniz takdirde yapıyorsunuz zaten bunu daha önce de gösterdiniz bana.
O yüzden okuyan herkesten en azzzz 5 yorum bekliyorum.(emojiler geçerli değildir hislerinizi yazın) Oy vermeyi de unutmayın. ÇOK ÇOK ÇALIŞALIM.
Diğer kurgularıma da bakmayı unutmayın. Dün asker kurgum olan Blackout final yaptı. Yeni bölümü beklerken onu okuyabilirsiniz.
Yeni bölümde görüşmek üzere!
Duyurulardan ve alıntılardan haberdar olmak için,
insta:elifkaplan3watty
tw:elifkaplan3waty #zamanalevi tagiyle yorumlarınızı bekliyorum!
KEYİFLİ OKUMALAR!
Bölüme bir şarkı bırakın ❤️
Benim seçtiğim- Loreen-Tattoo
"Dünyaya bir kez daha gelsem yine sana aşık olmak isterim, acı da verse, beni çok mutlu da etse, o hisleri senin bana vermeni isterim. Bir başkasının değil Nüzhet. Sadece sen Nüzhet... Sadece sen..." O sözlerden sonra ne diyeceğimi bilemedim. Dilim tutulmuştu sanki. Bir tepki vermek istiyordum ama tek yapabildiğim şey gözyaşlarımı bırakmak oldu. Bugüne kadar bir insanın en değerlisi olmamıştım, bir erkek tarafından böylesine sadakatle sevilmemiştim. Çok sarsıcı bir aşka sebep olmamıştım. İnanılmazdı. Her şey... Beni hayatının merkezine koymuştu, benim etrafımda şekil almıştı, isteklerime, tutkulu olduğum işlere haberim olmadan destek olmuştu. Gerçek hayatta böyle erkeklerin varlığından haberdar değildim. Belki de ben şanslı bir kadındım. Her zaman aynı düşünce aklımda dolaşıyordu. Beklediğime değdi... Onun gibi harika bir adamla birlikte olmak hayal gibiydi. Geçmişte nasıl biri olduğu umurumda değildi şu noktada.
Ona sımsıkı sarıldım başımı omzuna yasladım ve bir müddet gözyaşlarım akmaya devam etti. Elleri saçlarımı okşadı. Seni anlıyorum, yanındayım demek ister gibiydi ve bu hisler beni daha da kötü etkiledi. Evlenmeden önce çok güçlü, kendi kendine yetebilen, çoğu kadının görünmek, olmak istediği kadındım ama beni içten içe tüketen o derin yalnızlığa ve sevgisizliğe karşı hiçbir şey yapamıyordum. Hiç sevileceğimi böylesine bir aşka tutulacağımı sanmıyordum. Ütopik bir hayal gibi geliyordu ama beni gafil avlamıştı tıpkı benim de onu gafil avladığım gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMAN ALEVİ
RomanceYetişkin okurlar için uygundur! Nüzhet Yalıyar, başarılı bir iş kadınıdır. Hayattan tek bir isteği kalmıştır ama o istek onun için imkansız gibi görünmeye başlamıştır. Yanıbaşında duran, tanıdığını sandığı ama aslında tanımadığı, abisinin yakın arka...