29. Bölüm-İsimsiz Arzular

29.9K 1.7K 494
                                    

Herkese merhaba Nüz ve Saru severler! 

Yeni bölümle karşınızdayım.

Ancak toparlayıp yazabildim. Bu süreç boyunca garip tepkiler de aldım. Daha önce hiç görmediğim kişileri bana sitem ederken gördüm. Arkadaşlarım siz emeğime saygı duymayıp bir oy ve yorum bırakmazken sırf bölüm gecikti diye böyle tepki vermenizi gerçekten anlayamıyorum. Bu durum çok düşündürdü beni. 

Burada yazmak benim görevim değil  ben sevdiğim için burada yazmaya devam ediyorum. Sırf böyle diye oy vermeyip yorum yapmamaya devam ettiğiniz sürece bu isteğim her geçen dakika daha da azalıyor. Herkes benden bir şeyler bekliyor ama sorumluluk kendine gelince kaçmayı tercih ediyor. Lütfen kendinizi biraz benim yerime koymaya çalışın. Bir oy vermek düşüncelerinizi benimle paylaşmak sizden hiçbir şey götürmez. 

Artık daha bilinçli olacağınıza dikkat edeceğinize inanarak yeni bölüm temennisi olarak 1200 oy ve 1000 yorum bekliyorum sizden. Saygınızı bu şekilde gösterin lütfen. Gösterin ki ben de çabucak yazma motivasyonuna sahip olayım. Lütfen emoji harf ya da alakasız şeyler yazmayın. 

Duyurulardan ve alıntılardan haberdar olmak kitaplarım hakkında konuşmak için takip edin!

ElifKaplan3

insta: elifkaplan3watty

tw: elifkaplan3waty   #zamanalevi etiketiyle yorumlarınızı bekliyorum.

Ayrıca bir kitap hesabımız açıldı insta: zaman_alevi_ hesabını da takip edebilirsiniz.

Umarım yeni bölümde güzel bir şekilde görüşürüz. 

Keyifli okumalar!

Ne zaman gözlerimin kapandığını ve uyuduğumu hatırlamıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ne zaman gözlerimin kapandığını ve uyuduğumu hatırlamıyordum. Tek hatırladığım güneşin doğuşu ile birlikte sabahın ilk ışıklarını görmüş olmamdı. İçimi çektim ve bana sarılan bedene daha da sıkı sarıldım. Biraz daha uyumak istediğim için gözlerimi açmadım ama saçlarıma değen dudaklardan ötürü Saruhan'ın uyandığını anlamış oldum. Artık o benim göğüslerimin üzerinde değildi ben onun göğsüne yaslanmıştım. Saçlarımı yavaş yavaş okşuyordu. Saruhan'ın yapmayı sevdiği faaliyetler listesinde üst sıralardaydı saçlarla oynamak. Biraz üşüdüğüm için örtünün altına girmek istedim. Bunu anlayınca üzerimi örttü hemen. Bir kolunu belime sardı ve anlık gelen sıcaklıkla irkildim.

"Üşüdün mü aşkım?" O sözcüğü duymamla birlikte hemen gözlerim açıldı. Beni ışıl ışıl çok mutlu gözler karşıladı. O gözlere bakıp da mutlu olmamak imkansızdı. Yüzümde bir gülümseme belirirken yüzünü izleyebilmek için biraz geri çekildim.

"Günaydın aşkım," dedim sorusunu görmezden gelerek. Yüzü daha ne kadar aydınlanabilirdi bilmiyordum ama daha da fazla aydınlanmıştı. O ışığa kapıldım gitti, gözlerim kamaştı içimi huzur kapladı.

ZAMAN ALEVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin