Herkese merhaba Nüz ve Saru severler. Yeni bölüm ile karşınızdayım. Lütfen bölüm sonuna bırakacağım açıklamaları okuyunuz.
9 Kasım Cumartesi İstanbul Tüyap Kitap Fuarında olacağım. Tanışmak, sohbet etmek, sarılmak isteyen herkesi bekliyorum. Kitabınız olsun ya da olmasın çekinmeden gelin❤️
Oy vermeyi ve en az beş (5) yorum yapmayı unutmayın!
Özledim satır arası yorumları.
Bana ulaşmak için;
insta: elifkaplan3watty, elifkaplan.ek
tw: elifkaplan3waty
wp kanalı: ElifK'nın Okuları
TAKİP EDEBİLİRSİNİZ!
Keyifli okumalar❤️
Artık bir takım planlar için adım atmanın zamanı gelmişti. Nurbanu'nun bugün çalışmadığını biliyordum. Planımı konuşmak için mükemmel bir zamandı. Aynı zamanda Saruhan için başka malum planlarım daha vardı. Onu köşeye sıkıştırmak istiyordum hatta kafamdaki planı yaparken bile inanılmaz bir keyif aldım. İlişkimiz başka bir boyuta doğru evriliyordu. Birlikte yetişkin oyunu oynamak, birbirimizi zorlayıp sıkıştırmak hoşuma gitmeye başlamıştı. Hamile bir kadın olmasaydım daha neler neler yapabileceğimizi tahmin edemiyordum. O koltuğu çoktan aşındıracağımızı biliyordum sadece.
Bugün ilk iş günüm olduğu için oldukça hafif bir programım vardı. Belki böyle başka bir fırsatım olmayacaktı. Masamın üzerindeki telefonuma uzandım ve vakit kaybetmeden Nurbanu'yu aramaya karar verdim. Telefonu oldukça enerjik bir sesle açtı.
"Yengecim selam!" Son zamanlarda onun da çok çalıştığını biliyordum. Laboratuvar kundaklandıktan sonra Saruhan çok üzüldüğünü anlatmıştı ama neyse ki abisinin tekrar tekrar laboratuvar kuracak kadar birikimi vardı.
"Selam canım, bugün müsait misin, görüşebilir miyiz?"
"Birazdan kuaföre gideceğim, istersen birlikte gideriz." Kuaförler randevu ile çalışıyordu ve eminim ki onun da planları dolu olduğu için başka bir fırsat yaratmak onun için zor olacaktı.
"Olur, şu an ofisimdeyim. İstersen seni evden alayım. Ne dersin?"
"Harika olur!" dedi yine enerji fışkıran bir sesle. Saatime baktım hızlıca.
"Yirmi dakikaya orada olurum."
"Tamamdır, görüşürüzzzzz!" Gülümseyerek telefonumu kapattım. Tam elimden bırakacakken telefonum çalmaya başladı. Saruhan arıyordu. Ona Nurbanu ile gerçekleşecek görüşmemden bahsetmek istemiyordum. Telefonu açtım ve bir yalan uydurmak için düşünmeye de başladım aynı zamanda.
"Aşkım neler yapıyor? Yine sinirlendiriyorlar mı benim yakışıklı kocamı?" Şu an yüzündeki o şaşkın afallamış ifadeyi hayal edebiliyordum. Benden böyle cümleler duymaya hiç alışık değildi ama hoşuna gittiğini de biliyordum.
"Yakışıklı kocan seni merak ediyor? Kiminle konuşuyordun?" O an istesem bile Saruhan'a yalan söyleyemeyeceğimi anladım. Ben Nüzhet'tim yalan söyleyemezdim.
"Nurbanu ile küçük bir plan yaptık. Onunla buluşacağım." Elbette içeriği anlatmadığım sürece kendimi ele vermeyecektim ki Nurbanu da benimle birlikte hareket edecekti.
"Öğleden sonra hastaneye gideceğiz biliyorsun ki, kontrolümüz var," dedi hatırlatma yaparak ama unutmamıştım elbette. Hatta o randevuyu da iple çekiyordum. Saruhan ile birlikte ilk defa artık bir ismi olan kızımızın kontrolüne gidecektik. Hiç birlikte ultrasona bakmamış, birlikte kalp atışlarını dinlememiştik. İlkler her zaman heyecan verici olurdu. Hatta bugün ilk kez dört boyutlu ultrasona girecektim. Bebeğimizi detaylı olarak görebilecektik ve bunun içinde ayrı heyecanlıydım. Sanki o da hissetmiş gibi içeriden bir işaret verdi. O içimde her hareket ettiğinde yabancı olduğum birtakım farklı duygular da beraberinde geliyordu. Kollarımı onu korumak ister gibi karnıma sarmak istiyordum. Bu his berberinde kötü anıları da getiriyordu. Arabama yapılan saldırıyı aklıma getiriyordu. Duruyordum derin bir nefes alıyordum ve artık güvende olduğumuzu hatırlatıyordum kendime. Öyle güçlü bir kızdı ki benim kızım hayata sımsıkı tutunmuştu. Adı gibi daha dünyaya gelmeden sağlam bir kök salmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMAN ALEVİ
RomanceYetişkin okurlar için uygundur! Nüzhet Yalıyar, başarılı bir iş kadınıdır. Hayattan tek bir isteği kalmıştır ama o istek onun için imkansız gibi görünmeye başlamıştır. Yanıbaşında duran, tanıdığını sandığı ama aslında tanımadığı, abisinin yakın arka...