Merhaba Nüz ve Saru severler. Yeni bölümle karşınızdayım. Şu an bir kitap olsaydı 400 sayfalara yaklaşmış olacaktık.
Aramızdaki alışveriş dengesi hep dengede kalsın ki hepimiz mutlu olalım. Lütfen oy verip de hiç yorum yapmayan kişileri de bu bölümde göreyim.
Okuyan herkesten en az 3 yorum bekliyorum. Unutmayın ben bölümü yazmak için günlerce uğraşıyorum siz 5 10 dakikada okuyup bitiriyorsunuz. Emeğime olan saygınızı yorumlarınızla görmek istiyorum.
Umarım 700 oy ve 700 yorumu rahatlıkla görebiliriz.
Duyurulardan ve alıntılardan haberdar olmak için takip edin.
insta: elifkaplan3watty (Bölüm sonu kritiği yapmak isterseniz hepinizi bekliyorum)
tw: bayfrodoiyimsn #zamanalevi tagiyle yorumlarınızı bekliyor olacağım.
Ayrıca bugün benim doğum günüm. Hep bölüm atarak giriyorum bir gelenek gibi oldu benim için bu sene de öyle olmasını istedim.
Keyifli okumalar❤️
Saru için bir düşünce bırakın :)
Pencerenin önünde dışarıdaki deniz manzarasını izlerken biraz daha sakinleşmiştim. Önümde birçok parça bulunuyordu. Hepsi birleşince anlamlı bir bütün oluşturabilecek miydi bilmiyordum. İlk başta beş yıl meselesini düşündüm. Tam beş yıl önce Londra'daki Finans eğitimimi tamamlayıp yurda dönüş yapmıştım ve beni havaalanında abim ile birlikte Saruhan karşılamıştı. O günü hatırlamaya çalıştım. Görüntüler hiç net değildi çünkü o güne çok büyük bir önem atfetmemiştim. Sadece o gün ülkeme ve aileme döneceğim için heyecanlıydım ve bunu net hatırlıyordum.
Benimle zıtlaşması ise tam bir sene sonra başlamıştı. Dönüşümden itibaren benimle oldukça mesafeli deyim yerindeyse aile dostlarının kızı imajıma oldukça uygun davranmıştı. Hatta aramızda adam akıllı bir konuşma bile geçmemişti. Merhaba, nasılsın, işler nasıl gidiyor ve sonrasında da yerini kapanışa bırakmıştı. Ben de iş yönünden oldukça hırslı olduğum için gözüm bir şeyi görmüyordu.
Zıtlaşma aşaması ise aniden başlamıştı. Ansızın... İlk önce beni hayrete uğratmıştı bu durum ama zamanla öyle hale geldi ki ben de kaptırdım kendimi. Her türlü olay onun için bir malzeme olabilirdi. Beni gıcık ediyordu ve ona olumsuz duygular beslememi sağlıyordu. İşte asıl mantığıma yatmayan yer burasıydı. Şayet o kişi bensem neden kendini uzaklaştırdığını bildiği halde senelerce bunu sürdürsündü ki! Ona yaklaşmamı sağlamalıydı ki ona ilgi duyabileyim. Karakterini göstermeliydi, içindeki asıl Saruhan'ı ortaya çıkarmalıydı yoksa dış görünüş olarak kesinlikle nefes kesici bir erkekti. Ona kızgın olsam bile bu bir olgu olduğu için reddedemezdim doğruyu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMAN ALEVİ
RomanceYetişkin okurlar için uygundur! Nüzhet Yalıyar, başarılı bir iş kadınıdır. Hayattan tek bir isteği kalmıştır ama o istek onun için imkansız gibi görünmeye başlamıştır. Yanıbaşında duran, tanıdığını sandığı ama aslında tanımadığı, abisinin yakın arka...