44. Bölüm-Kelebekler

13.1K 1.1K 245
                                    

Herkese merhaba!

Öncelikle iyi bayramlar!

Uzun bir aradan sonra yani bölümle karşınızdayım. 

Hayatımın en zorlu kırk gününü geçirdim. Hala yaşadığım hayatı kendi hayatımmış gibi benimseyemiyorum canım çok acıyor. 40 gün önce sekiz buçuk yaşındaki kedim Şila'yı ani bir şekilde kaybettik. Ondan sonra ben de birçok ip koptu, toparlanmak beni çok zorladı halen de devam ediyor. Biraz da olsa yazmak iyi geldi ve yazarak iyileşmek istiyorum.

Sabrınız için teşekkür ederim.

Lütfen bölüme kısa vs yazmayın, ancak bu kadar yazabildim, inanın bunu kaldıracak, kulak verecek bir mentaliteye sahip değilim. Bu konuda sizden anlayış bekliyorum. Sakin dinlendiren ve Nüz ve Saru'yu hatırlatan bir bölüm olmasını istedim.

Lütfen oy vermeyi ve bol bol satır içi yorum bırakmayı unutmayın. Herkesten EN AZ 5 YORUM bekliyorum❤️

Bana ulaşmak için;

ElifKaplan3

insta: elifkaplan.ek, elifkaplan3watty

twitter: elifkaplan3waty

Keyifli okumalar!

Buraya Nüz ve Saru için bir emoji bırakın!

Otuz yaşındayken midemde kelebeklerin uçuşacağını düşünmezdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Otuz yaşındayken midemde kelebeklerin uçuşacağını düşünmezdim. Hayır, kelebekler değildi, kelebek sürüsü uçuşuyordu ve sadece midemde de değildi ruhumda da izlerini hissediyordum. Yüzümdeki gülümseme hiç silinmiyordu ve enerjim en üst sınırdaydı.

Evimize gidiyorduk. İki buçuk ay sonra hiçbir şeyden korkmadan, eskisi gibi mutluluk ve huzurla aşina olduğum o yolda hızla ilerliyordum. Bu yolda saldırıya uğramış olsam da kötü günler geride kalmıştı.

"Nüzhet bakıyorum da sen bu Mclaren'i çok sevdin." Sevilmeyecek gibi değildi, sanırım ben de Saruhan gibi bir spor araba bağımlısı haline gelebilirdim. Bir an bakışlarımı yoldan ona çevirdiğimde bendeki keyfin aynısının onda da oluştuğunu gördüm.

"Sana bir iş tavsiyesi Saruhan, İngilizler ile toplantı masasına oturmalısın." Güldü, ortaya öyle bir enerji yaydı ki sırıtmaktan kendimi alamadım.

"İtalyanlar ile de oturmalıyım sanki, malum Ferrari de çok seviyorsun sen." Bu sefer ben güldüm. Ayağımın altındaki gaz pedalına basmak istesem de kendimi tutuyordum. Saruhan'a bir ceza daha ödetmek güzel olsa da...

"Harika bir fikir, sen bir iş dehasısın," dedim takılarak. Yüzündeki gülüş silinmedi, daha da derinleşti.

"Nüzhet... Alındım bunu yeni mi fark ediyorsun?" Yalandan alıngan bir sesle konuşunca kahkaha attım. En zenginler listesinin zirvesindeydi ve alınması bile çok normaldi.

ZAMAN ALEVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin