Herkese merhaba Nüz ve Saru severler!
Bir önceki bölüm temennim dolmamasına rağmen yazdığım için paylaşmak istedim.
Özellikle yorum konusunda çok tembellik yapılmış. Bazıları okuyup kaçmış bazıları da oy verip kaçmış. Açıkçası şu ara duraklama dönemine girmiş gibi hissediyorum. Bu da beni düşündürüyor erken final yapmak için. Çünkü bu şekilde devam etmesi beni pek mutlu etmez.
Hepinizin emeğe karşı saygılı olduğunu düşünüyorum. Lütfen saygınızı bol bol satır içi yorum yaparak gösterin.
Temenni aynı 1100 oy ve 1000 yorumu görmeyi istiyorum. Siz istediğiniz takdirde yapıyorsunuz zaten bunu daha önce de gösterdiniz bana.
O yüzden okuyan herkesten en azzzz 5 yorum bekliyorum.(emojiler geçerli değildir hislerinizi yazın) Oy vermeyi de unutmayın. ÇOK ÇOK ÇALIŞALIM.
Yeni bölüm beklerken diğer kurgularıma da bakabilirsin. Aşağıda profil bağlantım var oradan ulaşabilirsiniz.
Yeni bölümde görüşmek üzere!
Duyurulardan ve alıntılardan haberdar olmak için,
insta:elifkaplan3watty
tw:elifkaplan3waty #zamanalevi tagiyle yorumlarınızı bekliyorum!
KEYİFLİ OKUMALAR!
Elimdeki ananas dilimini ağzıma götürdüm ve küçük bir ısırık aldım. Gözüm ise villamızın havuzunda yüzmekte olan Saruhan'daydı. Birazdan manzaram daha da güzelleşecekti biliyordum. Tekrar bir ısırık alırken onun gözleri de benim üzerime çevrildi. Ona katılacaktım ama şu an ananas yemek daha mühim bir olaydı benim için. Bu kadar tatlı ve sulu ananas yememiştim daha önce. Saruhan bana doğru döndü ve yavaşça havuzdan çıkmaya başladı. Saçları yüzüne yapışsa da gövdesinden akan damlaları izlemek oldukça keyifliydi. Üzerine bir havlu attı ve parmaklarımın arasındaki dilimi alıp ağzına attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMAN ALEVİ
RomanceYetişkin okurlar için uygundur! Nüzhet Yalıyar, başarılı bir iş kadınıdır. Hayattan tek bir isteği kalmıştır ama o istek onun için imkansız gibi görünmeye başlamıştır. Yanıbaşında duran, tanıdığını sandığı ama aslında tanımadığı, abisinin yakın arka...