Merhaba Nüz ve Saru severler! Yeni bölümle karşınızdayım ❤️
Bu bir geçiş bölümü olacak diğer bölüm de bayramda gelecek çünkü bir kavuşma yaşanması gerekiyor, ben o kavuşmayı çok tutkulu bir şekilde planladım ve bulunduğumuz aya saygım itibariyle şimdi yayınlamak istemedim.
Okuyan herkesten en az 3 yorum bekliyorum. Yorum sayımız yüksek görünüyor olabilir ama birkaç değerli okurum yüzlerce yorum yaptığı için o sayıya ulaşıyor ama ben okuyan tüm kesimi yorumlarda görmeyi istiyorum temenni ediyorum. Bunu da hak ettiğimi düşünüyorum.
Aramızdaki alışveriş dengesi hep dengede kalsın ki hepimiz mutlu olalım.
Unutmayın ben bölümü yazmak için günlerce uğraşıyorum siz 5 10 dakikada okuyup bitiriyorsunuz. Emeğime olan saygınızı yorumlarınızla görmek istiyorum.
Umarım 800 oy ve 800 yorumu rahatlıkla görebiliriz.
Duyurulardan ve alıntılardan haberdar olmak için takip edin.
insta: elifkaplan3watty (Bölüm sonu kritiği yapmak isterseniz hepinizi bekliyorum)
tw: elifkaplan3waty #zamanalevi tagiyle yorumlarınızı bekliyor olacağım. Lütfen oraya da gelin.
Keyifli okumalar❤️
Nüz için bir düşünce bırakın❤️
Sabah her zamanki gibi erkenden kalkıp hazırlandık. Saruhan dün gece hazırladığı valizini eline aldığında düşünceli bir şekilde ona baktım. Gitsin hiç istemiyordum, nereden çıkmıştı bu his anlamıyordum. Ben altıncı hissi kuvvetli biri falan değildim. Başına hiçbir şey gelmeyecekti. Normal bir iş seyahatiydi ki Saruhan ortağını ikna edilmesi çok zor bir adam olarak tanımlayıp durumu bana anlatmıştı. Uzun süredir adamı ikna etmeye çalışıyordu ve sonunda bunu başarmıştı. Adam onunla görüşmeyi kabul etmişti.
"Louis Vuitton," dedim valizini göstererek. Marka zaten ben buradayım diyordu.
"Evet çünkü onlarla iş yapıyorum bana arada hediye gönderiyorlar. Sana da gönderecekler ve seninle tanışmak istiyorlar. Diğer iş yaptığım markalar da öyle. Artık onların gözünde farklı bir imajım var Nüzhet." Bunu memnun bir şekilde söylemişti. Yine de ondan öğrenmek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMAN ALEVİ
RomanceYetişkin okurlar için uygundur! Nüzhet Yalıyar, başarılı bir iş kadınıdır. Hayattan tek bir isteği kalmıştır ama o istek onun için imkansız gibi görünmeye başlamıştır. Yanıbaşında duran, tanıdığını sandığı ama aslında tanımadığı, abisinin yakın arka...