25. Bölüm-Dert Ortağı

27.8K 1.9K 805
                                    

Herkese merhaba Nüz ve Saru severler!

Yeni bölümle karşınızdayım. Şu bir haftada çok güzel bir büyüme kaydettik. Çok mutluyum, aramıza yeni katılanlara hoş geldiniz demek istiyorum❤️

Hafta içi beklemediğim bir durumla karşılaştım. Okurum mu bilmiyorum ama bir önceki bölüme koyduğum resmi bir kişi şikayet etmiş. Bunu bir ZA okuru mu yaptı yoksa benden hoşlanmayan biri mi yaptı bilmiyorum. Koyduğum resim çok müstehcen bir resim değildi halbuki, buraya çok daha açık fotoğraflar koyan kullanıcılar varken hem de... Wattpad'in kendi hesabı mesaj attı ve resmi kaldırdıklarını bir daha tekrarlanması durumunda kitabın veya hesabımın silinebileceğini söyledi ayrıca bölüm de okunmaz hale gelmişti. İlk başta bu durum beni sarstı ama sonra böyle olmamam gerektiğini düşündüm.

Eğer bunu yapan benden hoşlanmayan bir kişi ise ona inat burada daha da görünür olmaya çalışacağım. Ben kendi yağında kavrulan kimseye bugüne kadar zararı dokunmamış bir yazarım. Bundan bile rahatsız olunuyor ise inatla burada dimdik durmaya devam edeceğim. Sizden isteğim benim yanımda durup destek olmanız. Bu bölüm bunu görmeye ihtiyacım var. Yorumlarınızla oylarınızla bana lütfen bunu hissettirin. Her zamankinden daha çok ve güçlü bir şekilde! 

Umarım bu bölüm 900 oy ve 900 yorumu rahatlıkla görebiliriz. 

Sizleri seviyorum❤️

Duyurulardan ve alıntılardan haberdar olmak için 

ElifKaplan3

insta: elifkaplan3watty

tw:elifkaplan3waty #zamanalevi etiketiyle yorumlarınızı bekliyorum.

Keyifli okumalar!

Gözlerim keyifle açılırken bana sımsıkı sarılmış o sıcacık huzur veren bedenden ayrılmak istemiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerim keyifle açılırken bana sımsıkı sarılmış o sıcacık huzur veren bedenden ayrılmak istemiyordum. Dört gün boyunca bu yataktan biraz üşüyerek kalkmıştım ama şimdi öyle değildim kemiklerime kadar ısınmış hissediyordum. Saruhan derin bir uykudaydı, her ne kadar şu an onu öpücüklere boğmak istesem de kendimi tuttum. Uykusu çok hafifti, en ufak bir kıpırtıda bile uyanabiliyordu. Bu yüzden kollarının arasından ayrılmak çok zor oldu. Yüzünde yorgunluğun izleri varken onun rahat rahat uyumasını istedim. Üzerini örttüm, saçlarına hafif bir öpücük kondurdum. Neyse ki uyanmamıştı belki de çok yorgun olduğundandı bilmiyordum. Sabahlığıma uzandım ve hızlıca üzerime geçirdim. Yerdeki geceliğimi, külotumu Saruhan'ın pantolonunu, gömleğini iç çamaşırını ve çoraplarını aldım. Yürürken bacaklarımın arasındaki o hassasiyet daha belirgin oldu. Her adımımda evet birkaç saat önce orada Saruhan vardı diye düşünüyordum. Tuhaftı aşırı tuhaftı hem de ama bu düşünce hoşuma gidiyordu. Onu öyle azdıran, kendini kaybetmesine yol açan, aynı zamanda bana hak ettiğim ilgiyi misliyle veren o harika adamı hatırlatıyordu. Saruhan Candar rüya gibi bir adamdı ve ben o rüyadan uyanacağım diye çok korkuyordum. Aramızın kötüleşmesinden, kavga etmemizden, onu kaybetmekten deli gibi korkmaya başlamıştım. Tabii ki her kavga kötü bir sonuçla son bulmayacaktı. Onunla anlaşabiliyordum. Ben de o da yeri gelince fedakarlık yapabilecek insanlardık.

ZAMAN ALEVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin