Herkese merhaba Nüz ve Saru severler! Yeni bölümle karşınızdayım❤️
Blackout satışa açıldı! Kitap satan tüm sitelerde ve D&R mağazalarından satın alabilirsiniz.
Bir süredir onun tanıtımları ile ilgileniyorum. Ancak buralara dönebildim. Bölüm sonu açıklamalarım olacak lütfen o kısımları okumadan geçmeyin size bir konuda danışacağım çünkü.
Oy vermeyi ve en az beş yorum yapmayı unutmayın!
Özledim satır arası yorumları.
Bana ulaşmak için;
insta: elifkaplan3watty, elifkaplan.ek
tw: elifkaplan3waty
wp kanalı: ElifK'nın Okuları
TAKİP EDEBİLİRSİNİZ!
Keyifli okumalar❤️
Her ne kadar Saruhan gülümsemeye çalışıp neşeli bir hale bürünmek istese bile bugün onun gerçekten de gerildiğini anlayabiliyordum. Çokça sinir olmuş, kendini de frenlemiş bir adamın zırhı vardı üzerinde. O zırhı parçalayıp bana açılmasını ve rahatlamasını istiyordum. Artık şundan emindim, Saruhan bir şeyler saklama konusunda iyi bir adamdı, duygularını da aynı şekilde saklayabiliyordu ama bu durum benim yanıma gelince eksilmeye başlıyordu. Kendini ne kadar sıkıp kontrol etse de iki ay önce bana bazı durumları benim de işe posta koymamla anlatmak zorunda kalmıştı.
Hızlıca soyunup sıcak suyun içine giriş yaptım, Saruhan ise daha üstünü yeni çıkarmaya başlamıştı. Gömleğinin düğmelerini tek tek çözdü ve kumaş iki yana ayrılıp tenini gözler önüne serdi. Karnındaki o iz kendini belli ediyordu, muhtemelen orada kalacaktı ama umurumda değildi. Önceki haline göre biraz daha zayıftı, onunla bu konuda da ilgilenmem gerekiyordu. Her zaman en iyi yemekleri o yapacak değildi. Aile evimdeyken birkaç yemek yapmayı daha öğrenmiştim.
Ben onu izlemeyi sürdürdükçe yüzünde çapkın bir gülüş belirdi. Hayır gardımı kesinlikle indirmeyecektim. Sabah iş için beni bırakıp gitmişti sonuç olarak. Yine de yorgunluğunu hafifletmek ve uslu durmasını sağlamak istiyordum. Sabahki havamdan eser kalmamıştı, iş yerinde dönen olayları merak ediyordum.
Onu önüme oturttuğumda vücudunu serbest bıraktı. Gerilen kaslarını ellerimle rahatlatmak için omuzlarına masaj yapmaya başladım. Tatlı bir mırıltı çıktı ağzından ve biraz geriye yaslandı.
"Seni bu kadar sinir edecek ne oldu merak ediyorum." Ellerim sırtında gezinmeye başlarken gerçekten de gerilmiş olduğunu parmaklarında hissettim. Ortamında esip gürleyen Saruhan'ı merak etmiştim. Birlikteyken nadiren sesini yükseltmişti bana karşı. Sabırlı bir adamdı kocam, seviyordum da bu özelliğini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMAN ALEVİ
RomanceYetişkin okurlar için uygundur! Nüzhet Yalıyar, başarılı bir iş kadınıdır. Hayattan tek bir isteği kalmıştır ama o istek onun için imkansız gibi görünmeye başlamıştır. Yanıbaşında duran, tanıdığını sandığı ama aslında tanımadığı, abisinin yakın arka...