59 |Kapalı Kapılar|

3.2K 305 79
                                    

Oy ve yorumsuz geçmeyelim lütfen.

Keyifli okumalar!

Haftalar öncesi...
Türkiye, Maçka

Mevsim Mirkan... Emniyet müdürlüğü terörle mücadele şubesinde bir sandalyeye oturmuş kolları göğsünde birleşmiş halde görevli amirin ciddi bakışları altında, ciddi konuşmaları can kulağıyla dinlemeye koyulmuştu.

Buraya çağırılmasının bir sebebi vardı. Burada oturması bile başlıca bir sebepten dolayıydı farkındaydı.

İtalya'da geride bıraktığı üç kişinin siması durmadan gözünün önüne gelen Mevsim'in duyguları karşısında çaresiz kaldığı tam o noktada güçlü kalmak için kendine gelmeye çalışıyordu.

Sesler susmuyordu, ne zihninde ne de asayişin içinde. Sessizlik bir gün gerçekten olacak mı, diye geçirdi içinden, yapabilir miydi sessizliği kazanabilir miydi? Bilmiyordu, kendi de ne olacağını, yolun nereye varacağını bilmiyordu. Hatta konuşma biterse, bundan sonrasında ne yapacak fikri yoktu. Avuçları terledi, şakaklarına kadar dağıldı terler, kalbi ağzında atmaya başlarken nefesini nasıl dizginleyeceğini bilmiyordu. Öğretmemişlerdi, öğrenememişti.

Mrs. K. olarak tanınan kadın gözlerini hiç kırpmadan sorgu odasına benzer yerde yalnızca Mevsim'in kara gözlerine bakıyor, en ufak ve telaşı kaçırmadan izlemek istiyordu.

Katye, namı diğer Mrs. K., Mevsim'in dosyası, hatta gizli örgüt operasyonunu yakından takip eden amir. Özel görevle Türkiye'ye gönderilen Katye, yalnızca bu iş için görevlendirilmişti. Daha öncesinde iftirayı düzenleyen örgütü takibe almış ama hiçbir delil, ize ulaşamadığı için tüm görevleri altüst olmuştu. Yeni bir hüsran yaşamak istemiyordu Katye, bu yüzden en iyi planı yapıp örgütün tüm suçlarını bulmak istiyordu. Örgütü çökertirse dünyanın büyük bir iğrençlikten kurtulacağını biliyordu, yapılanların yanlarına kâr kalmayacağını, bedelin daim ödenmesi gerektiğini çok iyi biliyordu.

Katye'nin derdi bunlardan sadece birkaçıydı. Asıl derdi görevlendirildiği bu görevde başarılı bir iş ortaya koyup diğer ülkelerin en iyi polisi olmaktı. Eğer ki bu görevde harika işler yaparsa dünyanın gözdesi olacağını biliyordu, ardı sıra tekliflerin geleceğini... Katye her şeyin farkındaydı. Bunun için Mevsim'e ağır bir özen gösteriyor, tüm olayları ince bir titizlikle takip ediyordu.

Şimdi bile hafif karanlık odanın içinde Mevsim'e bakıyor, diğer konuşanların sözlerini duymazdan geliyordu. Odada iki kişi vardı. Konuşulanların çoğu gizliydi. Duyulmaması gerekilen hatta öyle ki kapının dışına dahi çıkmaması gereken türdendi. İçlerinden yaşı büyük bir amir örgüyü detayla Mevsim'e anlatıyor, Mevsim ise atlamadan dinlemeye çalışıyordu.

Katye omuzlarına dek dökülen kumral saçlarına eliyle bir düzen verdi. Dudaklarına sürdüğü mat kırmızı ruju tamamlayan ojeler beyaz teniyle tamamen zıttı. Siyah eteğinin dizin üstünde biten kumaşını da düzeltti. Daha şık, daha çekici ve ilgili bir kadın olma yolunda şaşmadan yürümeye çalışıyordu. Yalnız unuttuğu bir şey vardı ki, Mevsim Mirkan için tüm bu şeyler boştan ibaretti. Dış görünüşler, dış davranışlar hiçbiri ama hiçbiri Mevsim'i etkilemezdi.

Katye bilmiyordu. Polis okullarında yıllarını harcamış insan kaynakları hakkında uzman derece bilgilere sahip olsa da karşısına aldığı kadının üstünde hiçbir bilgi yürütemiyordu. Çünkü o kadının şeffaflığından haberdardı. Gizli bir durumu yoktu, her şeyiyle ayan beyan karşılarında duruyor, bir şeyleri gizleme telaşına girmiyordu.

CÜSALE  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin