62 |Ahra|

3K 333 150
                                    

Final için son 4!

Bölüme başlamadan önce herkes plakaları bıraksın bakalım! Kim ülkenin neresinde? (Ben başlıyorum) 1️⃣3️⃣

jmgul__ hesabımı takip etmeyi unutmayın:)
•••

"Burayı iyi dinle ekip!"

Yüzler çoğaldı.

"Bir defa anlatacağım, ikinci olmayacak!"

Yüzler kesinleşti, tek noktaya sabitle bekledi.

Ben ise herkesin aksine bir yüze bakmaktan çok çoğalmış yüzlere bakmayı tercih ediyordum. Gri bir binanın, penceresi bile bulunmayan odasında tam yirmi iki tane bilgisayarın dizildiği ve hepsinin açık şekilde canlı görüntüleri aktardığı yerde kimseden ses soluk çıkmıyordu. Onlardan öte odada yedi kişi de bulunuyordu.

Menşah, Ahim, Rauf, Amir Katye ve Selim ile birlikte adını bilmediğim bir kişi ile konuşmadan öylece duruyorduk. Sanırım bugün konuşma sırası olmayacaktı, sıra olsa bilse kimse konuşacak durumda değildi. Bunca kişi zaten konuşmaya başlarsa kimse kimseyi duyamazdı.

"Soru sormak yok." dedi Katye, sabrı tamamen taşmış gibi görünüyordu. "Konuşmak hiç yok, ben konuşacağım dinleyeceksiniz... Sonrada işe koyulmak için kolları sıvayacağız." dediğinde tekrar kimseden ses çıkmadı. Sanırım hepsi bu alanda tecrübeli insanlardı.

"Herkes dilimizi biliyor, başka bir dilde anlatım gereği duymayacağım zaten olay yeri planı nerede yapılmışsa o dil kullanılır. Doğru olanda budur." diye açıkladı kendini, diğer yirmi iki kişi onun konuştuklarını nasıl anlayacak diye düşünürken aslında hepsinin bizim dilimizi bilindiğini şimdi anlamıştım. "Buraları geçiyorum çünkü tekrar tekrar anlatmak istemiyorum."

Katye eline bir dosya aldı. Yeşil ceketinin önünü düzeltti ve kendinden emin bir profesyonellik ile göğüslerini dikleştirdi. Bugün yüzüne bir gram makyaj dahi sürmemişti, dudakları solgun, göz altları siyah tonları ağırlamış yüzündeki çizgiler kırışıklıklar daha ortada gözle görülür olmuştu. Saçının tutamları bile bugün birbiriyle değildi. Dağılmış ve beyaz tenine savrulmuştu. Bir elin yetişip çekmesi lazım iken, bugün o el bile esirgenmiş gibiydi. Huzursuz hissetmeye başladım. Alıştıktan sonra bozulan düzenler nedense beni daim huzursuz etmişti.

Amir'den gözlerimi ayırır ayırmaz görüntülü konuşmaya dahil ülkelerin nerede olduklarını bilgisayarın alt kısmında belirtilmiş olduğunu gördüğümde biraz şaşırdım. Sanırım pek dikkatli bir insan değildim. Çünkü bekliyordum ki Amir kimin nerede olduğunu açıklasın... Oysa açıklanmaya gerek hiçbir şey yokmuş.

Sinirle gözlerimi yumdum. Kendime karşı yeterince öfkem yokmuş gibi bir de buna öfkeleniyordum. Yanımda oturan ve Katye'e kulak veren Menşah aniden elimi tuttu. Gözleriyle sanki sakinleş demek istercesine bakarken elini çekti belime doğru sardı. Ve oradan hiç ayırmadan bekledi, yüzünü tekrardan ciddiyetle Katye döndürdü.

Katye elindeki mavi dosyanın kapağını açtı ve buradan gözüken dört sayfaya kısaca göz gezdirdi.

"Umuyorum ki herkesin kulağı açıktır." diye başladı sözüne. "27 Temmuz - 10 Ağustos arası örgüt liderleri kendi yönettikleri üyelerle görüşme yapacak. Bu görüşme yeni bir katliamın görüşmesi olacak." dediğinde, saatler önce bu bilgiyi ona biz vermiştik. Yani Katye bir patlamanın olacağını bilse de bu kadar yakında olacağını bilmiyordu. Yakaladığımız adamın verdiği bilgileri aktarıyordu. Katye yeterince araştırma yapmış olsa da eksiklikler olduğunu söylemişti ve bugün o eksiklikler sorgusu biten adamla tamamlanmıştı.

CÜSALE  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin