6

75 8 0
                                    

Духовка запищала занадто різко, заставивши мене підскочити від неочікуваності. Це було сповіщення про те, що абрикосовий пиріг був нарешті готовий. Швиденько витягнувши пательню, я скуштувала шматочок.

– О, вийшло чудово, – промовила задоволено я, й зачинила духовку ногою, поки тримала пиріг у руках.

Я віднесла його у вітальню й поставила на стіл, де вже були приготовані деякі закуски. Мій хлопець мав з'явитися з хвилини на хвилину, і я хотіла приємно здивувати його, перш ніж ми роз'їдемося по різних містах. Екран мого телефону засвітився від сповіщення. Потягнувшись за ним, побачила ім'я Ві на сповіщенні. Вона писала:

«Ну що? Він приїхав?»

Відписала:

«Ще ні, але написав, що у дорозі».

Відклала телефон, щоби поправити скатертину, але незабаром знову взяла його, бо Ві швидко відповіла:

«Чудово. Повеселіться там, поки я намагаюся запхати свою останню пару туфель у четверту валізу».

Я широко розплющила очі, дочитавши повідомлення.

«Ві, я ж просила! Яка в біса ЧЕТВЕРТА валіза?!».

«Упс, нічого не знаю. До завтра!».

Після цього вона вийшла з онлайн. Писати ще щось було марно. Та і я б не встигла, бо пролунав дзвінок у двері. Я підскочила і побігла у кінець коридору, щоби відчинити двері. Постать Девіда з'явилася переді мною, схиляючись близько-близько, щоби поцілувати мене.

– Привіт, котику. Тепер я приїхав вчасно?

– Так, – прошепотіла я, крізь поцілунок. – Я приємно здивована.

– Тоді за таку приємність мені належить приз.

Його руки хотіли доторкнутися до моєї талії, але я встигла перехопити їх і відірватися від хлопця зі словами:

– Потім. Спершу хочу поговорити з тобою. Посидіти, пообійматися...

– Одне іншому не заважає, – відповів мій хлопець, знову потягнувшись до мене, але побачивши мій розчарований погляд, затримався й випрямився.

Девід знову все зводив до одного – до інтимної близькості. Не можу сказати, що не люблю це діло, ні. Це важлива складова стосунків та непоганий варіант для максимального зближення і розрядки, але коли я виснажена, коли не достатньо збуджена, коли не отримала достатньо уваги, мені це не у кайф.

Одна пісня на двохWhere stories live. Discover now