Не буде ніяких довгих пояснень, де я пропадала весь цей час. Скажу лише те, що пережила непрості часи, і тільки зараз знайшла сили повернутися. Про оновлення буду сповіщати у телеграм-каналі "Джейн пише". Тим найвідданішим, хто досі чекав – велике людське дякую! Ваші коментарі і відгуки надихають та надають сенс творити далі. Люблю вас не те, що сильно-сильно, а безмежно.
Приємного читання.Я висадила Ві коло її будинку рано-раненько у Ліверпулі, а сама заїхала до своїх. Чому виїхали так рано? Бо хочемо в обід уже повернутися назад, щоби я встигла скласти речі для іншого континенту.
Ще буквально одна перешкода і я зупинюся в кроці від мрії.
Моє тіло тремтіло від переживань, коли обдумувала все. «Хотілося вже щоби швидше настало завтра» - приблизно з такими думками я йшла до вхідних дверей. Постукавши у двері, за ними почувся якийсь гуркіт, і аж потім, коли вони відчинилися, я побачила усміхнену тітоньку Діану:
- Моя Рейчі! – вигукнула та, оглянувши мене на порозі.
- Доброго ранку, тітонька Діа.
Я зняла сумку з плеча, поклавши її на землю, щоби обійняти жінку. Вона мене стиснула настільки міцно, що аж дихати стало важко. В принципі, так було завжди.
- Я так скучала! Без тебе і Міллі в будинку нудно.
- І я. До речі, як там Міллі, дає про себе чути?
- Якраз таки про це... – розтягнула радісно Діа, відступаючи вбік, щоби відкрити мені огляд на коридор.
Нахиливши голову, я аж пискнула від радості, побачивши знайоме обличчя:
- Міллі!
Русоволоса дівчина відкрила для мене свої обійми і я побігла назустріч, ледь не нависаючи на неї.
- Привіт, дорогенька, – відповіла та, скріплюючи руки у мене за спиною. – Ти з кожною зустріччю стаєш все симпатичнішою, у чому секрет?
Я закотила очі, усміхнувшись на її репліку. Ми не бачились місяців три, з того часу точно нічого не змінилося, але вона часто починала розмову, що я маю гарний вигляд. І іноді могла додати, що все більше стаю схожою на маму.
- Перестань, нічого такого. Я просто займаюся тією справою, яку люблю. Це приносить мені задоволення.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна пісня на двох
RomanceНавчання у найкращій музичній академії не буває легким, але Рейчел щороку вдається бути у списку кращих. На носі прослуховування на найвідоміший конкурс талантів, де вона може гідно представити свою альма-матер, й заодно набути популярність для майб...