57

133 10 1
                                    

Промені світла так яскраво освітили мою кімнату зранку, що я крізь цю пелену ледь розплющила очі. Вперше за довгий час в осінньому Нью-Йорку вийшло сонце. Права нога доволі затерпла за ніч, але я не змогла поворухнути нею через міцну чоловічу руку, яка владно захопила пальцями моє стегно. Ця долоня здавалася холодною на фоні мого, розпаленого спогадами, тіла. Я усміхнулась про себе, переконавшись остаточно, що минула ніч не виявилась просто сном, інакше я б померла.

Я переспала з Майлзом Малленом.

З моїм колишнім другом і найзавзятішим ворогом.

З найжорстокішим суперником та відвертим грубіяном.

З нахабним самолюбцем і невдалим (іноді) жартівником.

З чоловіком.. моїх мрій, чорт візьми!

Прокрутивши у голові до найдрібнішої деталі все те, що ми робили тут – ось на цьому клятому ліжку, зашарілася, як маленька дівчинка, яка випадково вночі потрапила не на зовсім дитячий канал у батьківській спальні. Дійсно більше схоже на сон, адже мої комплекси... Хіба б вони залишили мене так легко? Я справді раптово забула про них щойно Майлз взяв мене.

Потреба. Мною заволоділа потреба, яка й не дала іншій зайвій думці прослизнути у мою свідомість.

І він не повернувся до своєї кімнати після того, як ми обоє, задихані, спітнілі й втомлені, впали на зім'яті простирадла, а залишився спати тут. Просто спати зі мною, коли я б ще вчора поставила сто доларів на те, що Майлз піде зразу після того, як отримає своє. Моє серце ніби хтось стиснув у руках. Спільний сон, на мою думку, завжди виглядав інтимніше, ніж той самий секс.

Я ледь-ледь повернула голову, щоб з-за плеча зазирнути на партнера. Спить так мирно й спокійно, що аж вилиці зводить від бажання поцілувати його.

Е-е-е, що це з тобою, Рейч? Так не має бути!

Проігнорувавши коментарі своєї підсвідомості, я продовжила безсоромно розглядати його. Ці рівні густі брови, які не напружено прикрашають обличчя, ідеально складені губи, злегка покусані завдяки нестримним цілункам, і, особливо, темне, як ніч, блискуче волосся, розпатлане моїми пальцями, у той момент, коли він...

Трясця. Я ще довго буду згадувати цю ніч.

Flashback

Я відсторонилась й сіла лише для того, щоб розстебнути ґудзики на сорочці. Відриваючись один за одним, вони показували партнеру все більше й більше м'якої, пружної, давно недоторканної шкіри. Я зіщулилась від холоду, чи то страху, коли опустила тканину вниз, залишаючись в одному чорному бюстгальтері. Якби не Майлз, який спостерігав за цим із завороженням, я б прикрилась, але його погляд додав мені впевненості.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Feb 27 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Одна пісня на двохWhere stories live. Discover now