POV Miles
Я сів на вільне місце в авдиторії, оглядаючи всіх присутніх. Тайлер сидів біля мене і щось креслив у своєму нотатнику, Дюк і Ендрю – мої ще два приятелі, розташувалися позаду, обговорюючи вчорашній виступ одного дуету дівчат, інші одногрупники сіли подалі, адже не дуже любили слухати настанови місис Ґрей на початку семестру. Мій погляд зупинився збоку на модняшці Вів'єн, яка взагалі удавала, ніби не бачила мого приходу і, як нічого не бувало, сиділа у телефоні.
А якщо?..
- Псс, Ві, – усміхнувся я, побачивши її шоковану реакцію.
Вона повільно повернула голову, вигнувши брову у німому запитанні.
Та ну, Ві, ми ж колись були друзями, чи ти забула? Що за дивна реакція?
- Твоя подруга Рейчел дуже ображена на мене за вчорашнє. Але передай їй, що це ще не кінець.
Дівчина розлючено відставила телефон, нахилившись ближче і кажучи:
- Відчепись від Рейчел, Майлзе. Хочеш конкурувати з нею, нервуючи і себе, і її водночас – о'кей. Але, знай: ти ніколи не будеш на одному рівні з нею, як би не старався.
- Ні, Ві. Це вона ніколи не дотягне до мене.
Ситуація напружувалася. Вів'єн спалювала мене поглядом, насупивши брови так, що було помітну маленьку зморшку, а я лише лукаво посміхався у відповідь, задоволений тим, що так легко вивів її з себе. Хоча, злість мене теж не покинула, згадуючи слова, які сказала мені Рейчел у коридорі. І на себе злився за те, що забув про найголовнішу мрію студентів академії – конкурс талантів. Я б легко зміг обійти всіх, навіть саму Рейчел Аддамс, але у мене не було такого шансу. На відбір проходять лише студенти бюджетної форми – так звані «золоті» діти академії. І, чорт візьми, як я шкодував, що раніше відмовився від шансу навчатися безкоштовно.
Так, мені пропонували перейти на бюджет за мої старання, адже я, навіть на контракті, займав або перше, або друге місце в рейтингу (здогадайтеся, з ким ми мінялися цими місцями, до речі). Але, по-перше: це була велика морока з документами, яких у мене на той час не було, по-друге: я маю змогу оплачувати навчання, і вирішив дати можливість навчатися безкоштовно тим, хто її не має.
Як завжди: моя надмірна доброта сама підставила мені ніжку.
Вів'єн планувала щось відповісти, але не встигла, бо головні двері відчинилися і до авдиторії зайшла місис Грей. Я вирівнявся, сів зручніше на кріслі, поки дівчина ще встигла мені сказати:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна пісня на двох
RomanceНавчання у найкращій музичній академії не буває легким, але Рейчел щороку вдається бути у списку кращих. На носі прослуховування на найвідоміший конкурс талантів, де вона може гідно представити свою альма-матер, й заодно набути популярність для майб...