Попередження: авторка не підтримує помсти у жодному разі.
Виняток: тільки для москалів і одного персонажа даної книги :)
Дякую за увагу і приємного читання!- На тобі лиця немає. Веселіше, Рейч, – підійшла до мене Емма, коли я сиділа зовсім сама за столиком з диванчиками.
У її руках, як і в мене, була невелика пляшка з джин-тоніком, який сьогодні був по зниженій ціні. Вона наблизила свою до моєї, голосно цокнувши склом.
Цей вечір у «Творчих» сьогодні гучніший, ніж зазвичай. Тепер тут зависають і першокурсники, намагаючись завести нові знайомства або проявити свій талант на сцені. Записатися на виступ, до речі, стало ще важче. Ми з дівчатами вирішили сьогодні провести вечір тут, крім Марії, бо вона прихворіла. Звісно, ми хотіли скасувати цей план, щоби не залишати її саму, але дівчина змусила нас не робити цього, а піти відірватися й за неї.
- Я просто задумалася, – відповіла, не відриваючи очей від того, на кого дивилася вже довше, ніж норму.
- Про що? – дівчина майже непомітно прослідкувала за моїм поглядом, таки знаходячи, на кому я була сфокусована.
Майлз Маллен стояв у іншій частині бару, спершись об стіну та обговорюючи щось точно цікаве зі своїми друзями, слідуючи з його емоцій. Він не помітив мене за весь цей час його «сканування», тому я нахабно продовжувала роздивлятися силует хлопця. Ми не говорили й навіть не переписувалися після тієї ситуації у п'ятницю, а час то підтискав... Особливо з тим відео, яке треба надіслати до середини тижня.
Це означало, що якщо він не проявить себе до вечора, то доведеться брати справу у свої руки, чого я аж дуже не хочу.
Підійти до Майлза першою? Це щось з роду фантастики.
- Тільки не кажи, що ти запала на нього, – обернулася до мене Емма з широко розплющеними очима. – Хоча, зрозумію, як ніхто, бо він сьогодні, мов Аполлон. Йому так пасує ця чорна куртка і скуйовджене волосся з...
Почувши її фразу, я таки схаменулася, відриваючись від свого "ворога-партнера" і направляючи погляд на неї.
- Борони Боже, Еммо! Я взагалі-то думала про те, що пройшов тиждень спільних репетицій, а результату жодного. Ми мусимо летіти до Штатів через півтора тижня, а у нас ні відеолистівки, ні пісні, ні контакту. Як можна працювати разом, якщо настільки все складно?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна пісня на двох
RomanceНавчання у найкращій музичній академії не буває легким, але Рейчел щороку вдається бути у списку кращих. На носі прослуховування на найвідоміший конкурс талантів, де вона може гідно представити свою альма-матер, й заодно набути популярність для майб...