POV Miles
- У сенсі ти погодився на дует?!
Гвен подзвонила мені по телефону, поки я був за кермом, тому її крик пройшовся по всьому салону.
- Спокійно, Гвен. Чому така реакція?
- Я зробила все, що могла, щоби ти поїхав сам. Навіть переконала комісію обрати тебе після того, як Аддамс дасть відмову. І я здивована, що так не сталося.
Так само подумав і я.
Я був націлений на те, щоби остаточно зламати мрії міс Самозакоханість. Але те, що вона погодилася було такою несподіванкою... Зовсім не тим, чого я очікував. І це збило мене з пантелику. Скоріш за все, я пошкодую про це рішення, але я не міг зробити по-іншому.
Ну не настільки ж я мудак.
- Що сталося, те й сталося – іншого не буде. Хіба що я доведу Аддамс настільки, що вона відмовиться від місця вже через тиждень. Ми терпіти одне одного не можемо, то як будемо проводити спільні репетиції?
- А це непоганий план! Вона сама відмовиться, а ми не будемо почувати себе винними. І моя совість буде чиста, – задоволено цокнула вона, поки я крутив рулем.
Поняття не маю, як таку підступну стерву, як Гвен, ще тримали на посту. Вона любила хитрувати й робила це дуже вправно. Багато кого їй вдавалося обкрутити довкола носа. Проте не мене – завдяки матері я знаю багато тонкощів психології. Це дозволяє мені легко бачити те, що мною маніпулюють, хочуть скористатися або намахати. Напевно тому я їй і сподобався.
Який скандал би був, якби дізналися, що вона крутить роман зі студентом. Тоді не тільки б вона втратила роботу – мене також би терміново відрахували з академії.
Давно пора було закінчувати ці стосунки.
- Ти, до речі, ще досі не подякував, – нагадала вона мені, коли я зупинився на світлофорі.
- Дякую. Ти зробила все дуже професійно.
- Це не те дякую, яке б я хотіла. Заїдеш сьогодні?
Я знав, що цим все закінчиться. Мої очі впали на циферблат біля спідометра. Була пів восьма. Ніби не занадто пізно, але я планував лягти спати швидше, адже хочу провести день з Ізою завтра.
- Можливо завтра? – запитав я, натискаючи на газ і відриваючись від інших машин.
- Та годі тобі, ще рано. Я не затримаю тебе надовго.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна пісня на двох
RomanceНавчання у найкращій музичній академії не буває легким, але Рейчел щороку вдається бути у списку кращих. На носі прослуховування на найвідоміший конкурс талантів, де вона може гідно представити свою альма-матер, й заодно набути популярність для майб...