POV Miles
З рук Рейчел ледь не випали всі речі, які вона тримала. Я розумів її стан, адже сам стояв шокований. Гвен взагалі нічого не згадувала про те, що може їхати з нами. Тоді, що це за дурня така вийшла у крайній момент?
- Чому ми дізнаємося про це тільки зараз? – закліпала часто дівчина своїми великими очима, не зводячи їх з кураторки.
Чорт візьми, я теж хочу це знати! Я мав величезну надію на те, що ми за цей місяць віддалимося. Тобто, за моїм планом, Гвен знайшла б собі когось кращого, а я натомість полинув у музику. Тепер, коли вона летить з нами, від неї спокою не буде. Потрібно було закінчити все ще у ту ніч, коли ми бачились напередодні, а я відтягнув. Знову. Дурень.
Гвен клацнула язиком, не втішаючись нашою реакцією, і полізла у сумочку, щоб дістати паспорт, кажучи водночас:
-Тому, що я сама дізналася про це вчора зранку. Сказали, що можу працювати віддалено звідти й водночас стежити за вашими успіхами, дорогенькі. Ну й допомагати, раптом що.
Гадаю, що точніше треба було сказати заважати, а не «допомагати».
На моєму лиці напружились вилиці, поки Аддамс взагалі поблідла. Нуль емоцій, тільки пустий погляд вниз. Вона забарилася на одному місці, дивлячись то на Гвен, то на стійку з реєстрацією, а потім несподівано мовила:
- Мені треба вийти.
Я не встиг кліпнути очима, як вона міцніше стиснула сумку і побігла коридором вниз. Провівши її поглядом, я збирався піти за нею, як раптом сам різко зупинився, коли голос міс Бланш почувся ззаду:
- Вона так просто передумала їхати? Невже всі мої інші плани для того, щоби її інтерес до конкурсу згас, були придумані дарма? Аж шкода моїх недоспаних ночей.
Обернувшись до жінки, я нахмурив брови, усвідомивши її репліку. Та також дивилася Рейчел вслід, при цьому хитро посміхаючись, але побачивши мою реакцію, посерйознішала вмить.
- Вирішила їхати заради того, щоби змусити Рейчел Аддамс відмовитися від виступу? Тільки через це? Ти у своєму розумі?
- Що за тон, Майлз? – невдоволено відповіла Гвен. – Я тут не заради неї, а заради тебе. Все, що я мовила раніше, просто приємний бонус. Ти ж, здається, раніше теж хотів позбутися її. Що не так зараз?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна пісня на двох
RomanceНавчання у найкращій музичній академії не буває легким, але Рейчел щороку вдається бути у списку кращих. На носі прослуховування на найвідоміший конкурс талантів, де вона може гідно представити свою альма-матер, й заодно набути популярність для майб...