Після вердикту я помчала додому. Дівчата сиділи у вітальні на дивані, дивлячись, як я ходжу з одного кінця в інший і назад, не кажучи ні слова. Цей навчальний рік почався з товстої чорної смуги, і немає жодної нагоди перервати її.
ЯК ЦЕ СПІВАТИ ДУЕТОМ З МАЙЛЗОМ МАЛЛЕНОМ? Мені таке могло б тільки у найстрашнішому сні приснитися.
Мої долоні стиснулися у кулаки. Я старалася дихати спокійно, не думати багато, не гарячкувати, але, курва, це не допомагає!
- Якого фіга він не відмовився? – прокричала на емоціях я, обертаючись до сусідок.
Беатріс аж підскочила на місці від мого різкого тону, а інші розуміли таку мою реакцію. Вів'єн, яка сиділа коло неї, легенько поклала руку їй на коліно, натякаючи таким чином, що все гаразд.
- Бо це його шанс на те, щоби підкорити світ. Хто б на його місці відмовився? Він розуміє, що відмовившись від такої пропозиції дорівнює те, що оберуть тебе, - проаналізувала подруга, паралельно наливаючи собі шампанського.
Воно часто допомагало їй заспокоїтися. Келих був налитий і для мене, але сьогодні не хотілося взагалі нічого.
- А якщо він до завтра відмовиться? Все-таки ніхто не знає його мотивів, - втрутилася й сама Беа, розповідаючи її думки тихеньким тоном.
Ще досі соромилася починати розмову з нами.
- Це хіба що має якесь milagro (з ісп. чудо) статися, Беа, щоби він «злився». Ти ще занадто «зелена», щоби таке розуміти.
- Ти теж такою була, - зразу відповіла та у відповідь, надувшись.
- Ей, не сваріться. Ще цього нам не бракувало, - закотила очі Емма, з сумом дивлячись на мене. – А що на це каже місис Ґрей?
- Я написала їй повідомлення, але від неї мовчанка. Мабуть, вона сама не очікувала такого рішення.
Я присіла на диван, втомившись ходити, і все-таки потягнулася за шампанським, випивши один маленький ковток. Телефон не змовкав через сповіщення, але не від місис Грей, а Діани та бабусі. Декілька днів тому, я розказувала їм, що подалася на конкурс і результати будуть у п'ятницю, і ось дзвонять, щоби «привітати». Якби ж було за що вітати... Девід також дзвонив ще тоді, як я поверталася додому. Я сказала тільки «передзвоню пізніше» і вибила. Зайшовши у кімнату, я передзвонила, але він вже не взяв трубки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна пісня на двох
RomanceНавчання у найкращій музичній академії не буває легким, але Рейчел щороку вдається бути у списку кращих. На носі прослуховування на найвідоміший конкурс талантів, де вона може гідно представити свою альма-матер, й заодно набути популярність для майб...