34

74 9 4
                                    

Я швидко оглянула вміст валізи вкотре, щоби точно переконатись, що взяла все. Ві пішла на кухню, щоби приготувати якийсь маленький перекус для мене, хоча я казала, що непотрібно, у літаку ж годують, але цей аргумент її не переконав. Зручніше вмостившись на ліжку, потяглася за тим папірцем, на якому вона написала всі завдання. Я вперше від вчора наважилася їх прочитати. Їх було небагато, всього десять, але ж як вони звучали...

ПЛАН «РИТУАЛИ ВІД ВІ РОЛЛАНД АБО ЯК ПОЛЮБИТИ СЕБЕ ЗА ТРИДЦЯТЬ ДНІВ?»

Зміни імідж. Підкресли свою красу ще виразніше;Спробуй щодня дивитися на себе у дзеркало й казати сама до себе, що ти неперевершена, бо це чиста правда :)Подаруй собі дорогий подарунок, який давно хотіла, але не наважувалася купити;З'їш більше одної плитки шоколаду вдень і «не поверни» її назад. Спробуй насолодитися її смаком, а не картати себе за з'їджений шматок;Подаруй собі день у спа (можна й не один!). Відпочинь після важкого дня, ти на це заслуговуєш;Знайди ще одне заняття/хобі, яке принесе купу задоволення;Надягни ту феєричну чорну сукню «в обліпон». Затьмар всіх своєю впевненістю (і не забудь про підбори);Тепер перейдемо до гарячішого: зроби фотосесію у білизні ( +100 балів, якщо наважишся без неї :D).Піди на побачення. Таааак, пора вступати у любовну гру! Навколо стільки симпатичної риби буде плавати...Виграй конкурс. Продюсери мають звернути увагу тільки на тебе. А для цього... полюби себе такою, яка ти є.

P.S. завдання можуть доповнюватися. Якщо я ще щось придумаю, то скажу. Ми все одно будемо 24\7 на зв'язку ♡

«Вона точно занадто багато фільмів передивилася» – подумала я, читаючи кожен пункт по черзі. Загорнула акуратно папірець і таки кинула в сумку. Хоч я вважала, що це зовсім мені не допоможе, завдання були цікаві. Деякі. А ось з побаченням – це треш. Як я зможу його виконати, якщо на мене ніхто уваги не звертає останнім часом?

Піднялася з ліжка, поправляючи плед після себе. Моя улюблена кімнатка знову буде пустувати. Видихнула, відпускаючи всі ностальгічні думки, і закрила сумку на замочок. Пора б вже виходити...

- Тааакс, приготувала тобі невеличкий перекус з різних снеків, – у кімнату ввірвалася Ві спішачи.

- Чудово, дякую, – відповіла привітно і взяла пакетик з її рук, поставивши собі у рюкзак.

Одна пісня на двохWhere stories live. Discover now