Дні перед відбором летіли зі швидкістю світла. Ми з дівчатами звикали до присутності ще одної сусідки – Беатріси. Вона легко влилася в наш маленький колектив, показавши себе з дуже доброї та чуйної сторони. І Вів'єн вона почала подобатись, але поки що подруга не наважується робити більш рішучі кроки, аніж піти разом поприбирати й купити продуктів.
До мене таки хотів приїхати Девід, але я попросила його відкласти приїзд на ще один тиждень, адже мені потрібно було ретельно підготуватися до прослуховування, через що ми знову встигли посваритися. Зловила себе на думці, що стала виснажуватися після банальної розмови з ним. Тим паче тоді, коли він розповідав про одне й то саме – або про роботу, або те, що він їхав у гості до батьків і його мати передавала мені «привіт», який певно сам Девід і придумав. Чому? Банально, тому що його батьки не дуже схвалюють мене в плані майбутньої невістки.
Прослуховування мені поставили на п'ятницю – крайній день для здачі пісні. Доволі символічно. А що ще типовіше – після мене зразу був назначений Майлз. Хто б міг подумати?..
Але я раділа, що він був у черзі не швидше мене. Це б знизило шанси на те, що мене будуть уважно слухати.
Я поклала голову на коліна й прислухалася до шуму вітра на фоні. Сказати про те, що я переживала перед завтрашнім прослуховуванням? Ні. Але затамувавши подих, відчувала, як неприємно тяжко у грудях. Так ніби є якась невирішена справа.
Майлз Маллен, чому ж ти так заважаєш?..
Flashback
«Як мені з ними поводитися?» - подумала я, коли підходила вперше знайомитися зі своїми новими одногрупниками в академії.
Тепер я починала шкодувати, що не пішла з Ві в одну групу гітаристів, а захотіла піти окремо на вокал. З нею це було б легше, адже вона зовсім не боїться нових людей. Ві легко знайомиться, знаходить спільні теми для розмови, підтримує діалоги інших, а я... Занадто закрита. Якщо до мене не підійдуть самі, то вірогідно, що я теж не наважусь.
Але зараз час щось змінювати. Це ж зовсім новий етап життя. Цікавість брала верх над страхом, тому набравшись моральних сил, я рішуче підійшла до найближчого кола дівчат.
- Привіт. Ви з першої групи по вокалу, так?
Ті відірвалися від своєї розмови, і втупилися на мене.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна пісня на двох
RomanceНавчання у найкращій музичній академії не буває легким, але Рейчел щороку вдається бути у списку кращих. На носі прослуховування на найвідоміший конкурс талантів, де вона може гідно представити свою альма-матер, й заодно набути популярність для майб...