POV Miles
Слухати тупі жарти Тайлера у коридорі, поки ми поверталися з чоловічої вбиральні – було найгіршою карою, яку тільки могло придумати людство для мене. Як би я не старався перевести його на інші теми для розмови – все закінчувалося кепськими історіями про безглузді випадки його життя. Доводилося терпіти, бо більше нікому: Сандра і Хантер безслідно пропали, як тільки у розмову вклинився Тай.
Я йшов, нікого не чіпаючи, як хтось різко сіпнув мене у плече, штовхаючи у бік, від чого я ледь не впав на друга.
- Якого дідька?! – крикнув, не розуміючи, що це було.
Крізь мене пролетів якийсь чоловік, шпортаючись об мої ноги. Це затримало його, змушуючи підняти очі на мене, і тоді я остовпів, коли побачив цю особу:
- Ти?! – одночасно сказали ми, скривившись.
Той хлопець... Колишній Аддамс – ось, хто стояв переді мною.
У мене вирвалося:
- А ти що тут забув?
- Ох, не до тебе ще зараз, – зашипів він і побіг у зовсім іншу сторону, до вбиралень.
Ми з Тайлером здивовано вигнули брову, спостерігаючи за його дивними діями. Здавалось, що він наклав у штани по дорозі, бо аж занадто тримався за них позаду. Друг обернувся до мене:
- Ти його знаєш?
- Доводилося перетнутися раз, – відповів правдиво я, задумавшись.
У моїй голові пронеслося сотні думок. Особливо згадок з того дня, коли я вперше побачив його коло Рейч, і яка та була налякана й спантеличена. Мої руки автоматично стиснулися у кулаки, а брови звелися у гнівний вираз. Паршивець! Невже він знову ліз до неї?
Тілом пройшлася ледь відчутна хвиля невідомого почуття. Це неабияк насторожило мене, але навіть попри це, я обернувся і швидше покрокував до епіцентру вечірки, щоби знайти партнерку. Тайлер щось кричав мені вслід, але я не чув, заглушений гнівом й.. переживанням?
Клянусь, якщо він бодай пальцем доторкнувся до неї без дозволу – йому кінець.
Повернувшись до зали, зразу оглянувся у спробі знайти Рейчел. Звісно, у голові з'являлася думка, на кшталт: «та здалась вона тобі!», «для чого ти це робиш?», «вони розберуться без тебе», проте вони зразу відсіювалися на другий план, коли уявляв, як той придурок знову пристає. Я протиснувся крізь натовп далі, до зони з диванами, де бачив дівчину раніше. Стоявши самотньо біля бару, я звернув свій погляд на неї, коли вона тільки-но прийшла на вечір зі своїми подругами. Дівчата залишили її одну за столиком і я вже налаштувався на те, що Рейч підійде до бару за напоями, зустрівшись тут зі мною, проте Ное сам підійшов до неї, щоби взяти замовлення. І потім сам же й відніс, обломщик. Я також не підсів, адже після цього мене знайшли друзі і я приділив всю увагу їм, забувши про свої плани.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна пісня на двох
RomanceНавчання у найкращій музичній академії не буває легким, але Рейчел щороку вдається бути у списку кращих. На носі прослуховування на найвідоміший конкурс талантів, де вона може гідно представити свою альма-матер, й заодно набути популярність для майб...