POV Miles
Без жодного попередження насмілився зайти у новий номер Гвенделін, оглядаючись навколо. Вона лиш з обережністю слідкувала за моєю постаттю в коридорі, ніби я прийшов сюди щось поцупити.
– Гарна кімнатка, – промовив я, щоби з чогось почати.
Номер для неї одної за розміром був більшим від нашого з Рейчел, як компенсація від готелю за незручності у день нашого заїзду, і вона ще виглядала незадоволено. Зупинившись розглядати розкішний інтер'єр спальні, я обернувся у проході й запхав руки у кишені, з викликом піднявши брову у німому запитанні. Нарешті це вивело Гвен на розмову:
– Задоволений, що вигнав мене?
– Чому так грубо? Я просто спитав у адміністратора, чи не звільнився часом якийсь номер, який вони нам заборгували, і глянь, які покої запропонували мені у подарунок. Гріх відмовлятися.
Її насуплені брови вирівнялись, почувши мої слова, і риси обличчя дещо подобрішали. Вона відійшла від приліжкової тумбочки, де ще п'ять хвилин тому розкладала різні флакончики з косметикою, й наблизилась до мене. Занадто повільно, щоби зробити акцент на те, як спокусливо рухає стегнами.
– Я зрозуміла, чому ти насправді захотів окремого номеру.
Я досі стояв нерухомо біля порогу, не догадуючись, про що вона, поки її фігура не стала навпроти, а руки не лягли мені на прес. Перш ніж я встиг щось сказати у заперечення, вона продовжила:
– Треба було зразу сказати, що хочеш усамітнитися зі мною подалі від незайманих вух своєї напарниці. Занадто великий ризик попастися.
Гвенделін перейшла межу, коли нахилилася губами до мого вуха, шепочучи непристойності. І вона аж здригнулася, коли я взяв її руки у свої, раптово відсторонюючи від мого тіла. Мій голос був льодяним, коли промовив:
– Ні, у мене й гадки такої не було. Я ж попереджав, що не спатиму з тобою після того, як ми сядемо у літак до Нью-Йорка.
– І це твоє остаточне рішення?
– Так.
Вона відсахнулась від моєї хватки та гордо підняла підборіддя, дивлячись зверхньо. Гнів знову «прикрасив» її лице, показуючи дрібні зморшки на лобі.
– Я не впізнаю тебе останній місяць. Ти став таким холодним й жорстоким до мене. У чому річ?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна пісня на двох
RomanceНавчання у найкращій музичній академії не буває легким, але Рейчел щороку вдається бути у списку кращих. На носі прослуховування на найвідоміший конкурс талантів, де вона може гідно представити свою альма-матер, й заодно набути популярність для майб...