11

61 13 0
                                    

Я закричала крізь сон, перелякавшись, коли прокинулася від різкого звуку будильника на телефоні. Ідея поставити тяжкий рок на такий сигнал була геніальною – прокидалася я завжди.

Ще б пак, такий рингтон і мерця б воскресив.

Але ще при цьому потрібно було стриматися, щоби не сходити у туалет зразу у ліжку від неочікуваності.

Неохоче скинувши з себе теплу ковдру, я підійшла до вікна, відчинивши його. Туман, сирість, мряка – лондонська погода описує весь мій настрій, проте я стараюся підбадьорити себе тим, що нарешті сьогодні починаються заняття. Отже, буду мати, чим зайнятись.

Сходи почали скрипіти за дверима. Схоже, хтось хотів навідатися до мене у кімнату. Я поправила волосся пальцями, стараючись їх пригладити.

Знаю ж, що без розчіски та спрею цього не вийде, але ж як намагаюсь!

У двері постукали.

- Так? – крикнула я, зачиняючи паралельно вікно.

Як тільки двері заскрипіли, я обернулася й побачила на порозі Вів'єн.

- Доброго ранку, – промовила першою, здивовано вигнувши брову. – Ти чому так рано прокинулася? Тобі хіба не на другу пару?

- Доброго. На другу, але твій будильник вирішив розбудити мене швидше.

Упс.

Я знову взяла телефон у руки, скручуючи на наступний раз звук «рок-концерту».

- Невже так голосно чути? Вибач, я зроблю тихіше.

- Та забий, все ок, – знизила плечима подруга й всілася на моє ліжко.

Вона все ще сонними очима оглянула мою постать знизу доверху й, побачивши мою стурбованість, спитала:

- Як ти? Після вчорашнього ми так і не поговорили. Марі казала, що ти зачинила двері й не пускала її.

- У мене був занадто паршивий настрій, але я вже охолола. У моїх думках зараз тільки плани на заняття, – відповіла коротко я, відчиняючи шафу.

Я дістала широкі джинси й розтягнуту чорну спортивну кофту. Поки вибирала нову пару шкарпеток, Ві підійшла до мене оглядаючи мою купу речей в руках.

- Серйозно плануєш іти в цьому?

- А що не так?

- Тобі двадцять два, Рейчел, двадцять три на носі! Краще візьми свої чорні приталені брюки та смарагдову шовкову сорочку – вона пасує до твоїх очей.

Одна пісня на двохWhere stories live. Discover now