У п'ятницю я сиділа на концерті іншого потоку духовиків у актовій залі й нервувалася, очікуючи результати. Сьогодні мають розвісити списки тих, хто пройшов на відбір, і хто у який день йде на прослуховування. Місис Грей погодила моє демо і відправила комісії зразу ввечері. Про ситуацію з Малленом і його бюджетом ще нічого не було відомо, ректорат, як на зло, тягнув до останнього. Тому дізнаюся про це я також зараз, що ще більше лоскоче нерви.
А щодо розмови з Девідом...
«Я сіла на лавці у парку навпроти академії після пари та набрала номер свого хлопця. Вперше відчула якесь незручне хвилювання. Було таке відчуття ніби все скоро закінчиться.
- Алло? – промовила я, коли гудок вже більше не йшов.
Повисло незручне мовчання, а потім хлопець почав:
- Привіт. Ти щось хотіла?
Я щось хотіла? Тобто він не хотів зі мною говорити, а подзвонив тільки через те, що я пригрозила йому у повідомленні?
- Ти не хочеш мене більше чути?
- Ні, до чого тут це? – відразу промовив Піттерс, заспокоюючи мене. – Я думав щось трапилося, коли ти так багато писала, при тому, що казала, що не хочеш мене бачити.
- Нічого не сталося. Я просто хотіла тебе почути. Ми закінчили не так, як треба.
- Он як?
- Я б хотіла, щоб ти провів мене у п'ятницю перед моїм від'їздом, і шкодую, що не сказала про це прямо. Але у мене питання до тебе інше: ти думав взагалі про те, щоб провести мене?
- Звісно, але ж ми посварилися, - відразу повторив він причину, і я стиснула губи.
Але його слова звучали впевнено. Значить не бреше.
- Нам треба зустрітися. Я не знаю, чи зможу приїхати найближчим часом, але, можливо зможеш ти?
Знову протяжна пауза, від якої я почала нервувати. Я оглянула всіх інших студентів навколо, намагаючись сфокусуватися на них і на тому, що вони роблять – хтось грав на гітарі, тренуючись до заняття, хтось сидів на траві на пледі і їв сендвічі, а хтось теж переписувався в телефоні або говорив, як я, але все одно думала про його відповідь. І я б дуже хотіла, щоби вона була позитивною.
- Я спробую приїхати на наступний тиждень, але це ще не точно.
І ці слова були для мене як бальзам на душу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна пісня на двох
Любовные романыНавчання у найкращій музичній академії не буває легким, але Рейчел щороку вдається бути у списку кращих. На носі прослуховування на найвідоміший конкурс талантів, де вона може гідно представити свою альма-матер, й заодно набути популярність для майб...