דריהמה עשיתי רע? למה זה מגיע לי?
אני רק בחורה שרצתה להגשים את החלום שלה ולהיות כוכבת מפורסמת.
כשאני סוף סוף שם רוצים לקחת לי את זה.
וכל זה רק בגלל השטויות של אחי והחובות של אבא שלי.
למה תמיד אני חייבת לשלם על החרא שלהם?
אבל יש לי לב טוב מיד,זהו הבעיה שלי.
אני אוהבת יותר מדיי את אחי ואני לא יתן לו למות בגלל טעות כזאת.
אך אני יודעת שברגע שאני יחתום על החוזה הזה אני לא יחזור להיות מי שהייתי.
זה אומר שאני לא היה יותר זמרת רוק.
ושאני לא אראה את אחי וחברים שלי.
ויותר גרוע אני לא היה חופשיה יותר.
אני יהיה כלואה ליד האיש חסר הלב הזה והוא עומד רוצה להיות בעלי.
אם אני יחתום עכשיו אני אבד הכל.
הדמעות לא מפסיקות לרדת מעיני וגם לא אכפת לי יותר שהוא רואה אותי ככה.
הוא עומד לקחת ממני הכל.
"מה ההחלטה שלך?" רפאל שואל כשטון הדיבור שלו כל כך קר.
לא מעניין אותו בכלל שהוא לוקח ממני הכל.
אני מניחה את החוזה על השולחן ולוקחת את העט שמונח ליד החוזה.
תזכרי דריה את עושה את זה בשביל אח שלך לא בשביל אף אחד אחר.
אני חותמת על החוזה וזורק אותו לעברו של רפאל.
"החלטה נכונה" הוא אומר ולוקח את החוזה.
אתה תצטער על זה שבחרת אותי בתור אשתך אני הולכת להפוך את החיים שלך לגיהנום יותר ממה שהם.
בלי להגיד עוד מילה,אני יוצאת מהחדר וטורקת את הדלת אחריי.🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
"אין מצב! למה עשית את זה?" נוהם עלי טום.
ברגע שהגעתי הביתה אמרתי לכולם להתאסף בסלון וסיפרתי להם את כל מה שקרה. "מה אתה רוצה שאני עוד יעשה? הוא רצה להרוג אותך!" אני צורחת לעברו.
טום תופס בכוס שהייתה על השולחן ,מטיח אותה על קיר והיא מתפוצצת לרסיסים. "היה עדיף למות מאשר לראות אותך מתחתנת עם חרא כזה!" אני מנענעת את הראש. "אני בחיים לא הייתי סולחת לעצמי אם הם היו הורגים אותך. אתה המשפחה היחידה שיש לי" דמעות התחילו לרדת במהירות מעיני. "ואת שלי. את לא יכולה לעזוב אותי ,דריה. אני לא ישרוד בלעדיך" הוא אומר בקול צרוד ושבור כל כך.
טום תפס בידי ומשך אותי לחיבוק. "בבקשה,דריה. תבטלי את זה" אני מחבקת אותו חזק יותר. "אני כבר לא יכולה. בבקשה תבין אותי" שנינו בוכים ונופלים על הרצפה מחובקים.
אחרי מספר דקות מצטרפים לחיבוק שלנו. מילי,דור ומארק."יש לפחות משהו טוב" אני אומרת ומנגבת את עיני.
כולם ממתינים שאני אמשיך. "בגלל שאני חתומה על סיבוב ההופעות הזה אני מחויבת לסיים אותו. אז אתם תקועים איתי עוד חצי שנה" אני מחייכת חיוך קטן.
מילי צוחקת ומחבקת אותי. "לפחות זה. בואו נעשה את סיבוב ההופעות הזה בלתי נשכח בשביל דריה" אומרת מילי לכולם.
כולם מחייכים חיוך קטן עד שדור קופץ לעמידה ואומר. "זין על רפאל הזה! בואו ננצל כל שניה שאנחנו יכולים בשביל להישאר ביחד!"
"כן. אני בפנים" אומר מארק. "גם אני" מילי מחייכת.
טום ואני עדיין נשארים על הרצפה ומסתכלים אחד על השני.
אני מסמנת לו עם השפתיים. ׳אני אוהבת אותך׳ הוא מחייך חיוך קטן והוא מחזיר לי. ׳גם אני,מאוד׳.
טום קם ומושך אותי איתו. "בואו נעשה את זה" כולם שמים ידיים אחד על השני וצועקים. "רוקס-מייק!"🎼🎼🎼🎼🎼🎼
רפאל
יש לי חצי שנה עד שהיא תהיה שלי ורק שלי.
אני מוכן לחכות בשבילה כמה שצריך.
הייתי יכול לגרום לחוזה שהיא מחויבת להמשיך איתם בלהקה להתבטל,אבל לא עשיתי את זה.
כי רציתי שהיא תהנה עוד קצת מהחופש שלה אבל ברגע שהיא תהיה אשתי היא לא תוכל לחזור להיות זמרת של כולם, רק שלי.היום היא מופיעה בפעם הראשונה בווגאס ואחרי שזה נשאר לה רק עוד שלושה הופעות פה לפני שהיא טסה לוס אנג׳לס בשביל להמשיך את הסיבוב שלה.
היא תהיה רחוקה ממני לכמה חודשים אבל שווה לחכות את זה. אני בטוח שהיא לא סובלת איתי,כן בהתחלה היא תשנא אותי אך אני אגרום לה להתאהב בי אז היא לא תרצה בחיים שלה לעזוב אותי.
פאק, נהייתי אובססיבי אליה.
YOU ARE READING
צלילי המאפיה: קולה של דריה. ספר ראשון.
Romanceדריה נולדה למשפחה ארוסה. אמא שלה ברחה שהיא ואחי התאום היו בני שלוש ואבא שלהם הוא היה מכור לסמים ואלכוהול. החולם של דריה ושל אחי זה לברוח מהחיים אלו. באחד הלילות הלהקה שלהם מופיעה באחד המועדונים הכי חשובים בלאס וגאס. סוכן בשם ג׳ק מורני ראה אותם וי...