פרק 10

1.3K 55 1
                                    


דריה
חודשיים לאחר מכן.

אני לא מאמינה. אני פשוט לא מאמינה שאני צריכה לחזור היום ‏ללאס וגאס ולא לניו יורק עם כולם.
לפני שבוע ‏בהופעה האחרונה שלנו רפאל שלח לי ‏קופסא קטנה עם מכתב,שהיה רשום עליה.

בשדה התעופה בלאס וגאס יאסוף אותך רכב ויביא אותך ישר אל האחוזה.
עדיף לך לענוד אתטבעת.
אני לא יחזור על זה שוב.

רפאל ונטורה.

פתחתי את הקופסא הקטנה והיה בתוכה טבעת עם יהלום ענקי מרובעת ומאוד מכוער לטעמי.
אני שונאת יהלומים במיוחד שהם כאלה גדולים.
אני יותר ‏בסגנון שכל היד שלי בטבעות שחורות או כספות.
‏כוכבת רוק,מה יש להגיד.
"זה עבר מהר מדי" מהללת מילי,מחבקת אותי חזק ולא מוכנה לשחרר.
גם אני לא מכונה לשחרר אותה.
אף פעם לא הייתי רחוקה מהם בחיים לא.
תמיד היינו ביחד ובלתי נפרדים אך רפאל הוכיח לי אחרת.
בא לי להרוג אותו ‏במו ידיי וזה כנראה גם לא הולך ‏להשתנות בקרוב.
"כן. אני אתגעגע אליך מאוד" אני מחבקת אותה עוד כמה דקות עד שהיא מתנתקת ממני ואני עוברת לדור ולמארק. "את ‏תהיי מאוד חסרה לנו,קטנטונת" אומר מארק.
"גם אתם לי. אני לא יודעת איך אני ‏אשרוד את זה"
דור תופס בכתפיי ואומר. "זה קטן עלייך, קטנטונת. ואנחנו תמיד שם בשבילך אל תשכחי את זה" אני מהנהנת ונותנת לו חיבוק גדול.
"טוב,תשחרר את אחותי. תורי עכשיו" דור משחרר אותי,נותן לי נשיקה בלחי ומתרחק ממני.
טום תופס בידיי ומקרב אותם ליבו. "את תמיד תהיי שם ו..." ואז הוא שם אותם על ראשו. "ופה. אני תמיד ‏יהיה זמין בשבילך מתי שאת צריכה. אני אוהב אותך,קטנטונת שלי. ואנחנו תמיד ‏פה אחד בשביל השני" אני מחבקת אותו חיבוק חם ונושמת אותו.
אני ‏הכי אתגעגע לאחי הוא הכל בשבילי המשפחה היחידה שיש לי בחיים האלה.
‏אחרי החוזה טום הבטיח לי שהוא לא ‏יגע יותר באלכוהול או בסיגריות בכלל.
הוא עמד בזה כמו גדול.
אני רק מקווה שהוא ימשיך עם זה גם שאני לא יהיה כאן.
"גם אני אוהבת אותך המון."

"מס מוריס,צריך ללכת" אה שאני גם לא ‏אשכח רפאל שלח לי את אחד החיילים שלו בשביל שאני לא יחשוב אפילו לברוח לו או משהו כזה.
אני מגלגלת עיניים ומחבקת את כולם חיבוק ‏קבוצתי ואומרת להם שוב שאני ‏התגעגע אליהם מאוד.
אתם בטח שואלים מי הולך להחליף אותי בתור סולנית אז ‏אף אחד לא רצה למצוא מישהי אחרת,אז החלטנו פה אחד שאחי יהפוך להיות הסולן של הלהקה ואני מאמינה מאוד שהוא יהיה מאוד מוצלח יותר ממני תמיד היה לו קול מושלם. ‏
ג׳ק פרסם בתקשורת שאני יוצאת לכמה חודשים להפסקה ושאני צריכה את הזמן שלי בשביל לכתוב עוד שירים.
פשוט בולשיט.
אני רק מקווה שאני ‏יצליח לשכנע את רפאל אם הוא יתן לי להמשיך להופיע גם כשאנחנו נהיה נשואים.
‏אבל אני בספק.

צלילי המאפיה: קולה של דריה. ספר ראשון.Where stories live. Discover now