פרק 56

1.2K 49 1
                                    


דריה

נכנסתי אל מתחת למים החמים ושפשפתי מהר את גופי בשביל להוריד את הדם של מייק ממני.
אני לא מאמינה שעד עכשיו גיירמו היה מייק,מייק שהיה חבר טוב שלי ושל אחי.
כשהוא ספר לי שזה הוא ולמה שקרה להוריו שלו זה שבר את ליבי אבל לעזאזל!
רפאל לא היה קשור לזה בכלל,נכון?
אבל עכשיו אני נזכרת כשאמרתי את השם מייק,רפאל נראה פתאום מבולבל כאילו לא הבין מאיפה ‏הבאתי את זה פתאום.
זה כבר ‏מסביר את זה שרפאל בכלל לא אכיר את מייק או את ההורים שלו.
‏חפפתי את שערי ואת גופי בשמפו של רפאל,כי אני מתה על הריח שלו ורציתי שהוא היה על גופי.
דלת המקלחת נפתחת,אני מסתובבת אליה וראות את רפאל עומד מולי עירום לגמרי.
הוא נכנס מתחת למים,שערו השחור נרטב וטיפות המים נפלו על חזי. אני מניחה את כפות ידיי על חזהו,רוכנת קדימה ונושק אל אמצע חזהו.
"היית מדהימה היום" לחש לאוזני.
"תודה ‏שהצלת אותי,קאפו" רפאל חפן את פניי ורכן קדימה עד שפתיו היו סנטימטר משפתיי.
"אני אעשה הכל בשבילך,מיו אנג'לו" הוא טרף את שפתיי,הצמיד אותי אל הקיר והרים אותי באוויר.
רגליי כרכו סביבו ואיברו נכנס לאיברי.
"פאק..." גנחתי.
בלי להזיז את האגן שלו,הוא פתאום מוציא אותנו מהמקלחת ונשא אותי עד למיטה.
הוא יוצא מתוכי ומניחה אותי על המיטה.

רפאל

אני שולח אצבע ומעביר אותה לאורך החריץ שלה. היא נוטפת.
"את רוצה אותי, מיו אנג'לו?" אני מכניס את האצבע לפה ומוצץ.
היא עוקבת אחרי כל תנועה שלי בעיניים פעורות. אני מרגיש את הטעם שלה על הלשון.
"את כל־כך טעימה," אני נוהם.
שפתיה פשוקות והנשימות שלה כבדות.
אני מסתכל לה בעיניים. "לא ענית על השאלה שלי, דריה."
היא הרימה את סנטר. ניצוץ ההתרסה בעיניה משגר התלהבות ישר לזין שלי.
"אני רוצה אותך"
אני עוקב אחרי המבט שלה אל הזין שלי.
אני נשכב על המיטה, על הגב, ואז מושיב אותה לרכוב עליי.
אני חופן את שדייה בשתי ידיים. "מיו אנג'לו, אם אני מת עכשיו, אני מת מאושר." היא צוחקת שוב. ואז אני מתיישב ולוקח ציץ שופע אחד בפה שלי, והיא מפסיקה לצחוק. "רפאל," היא גונחת את השם שלי ותופסת אותי בשיער. היא נצמדת אל הזין שלי והכוס שלה מתחכך בי ככה שעומד לי עוד יותר, אם זה אפשרי בכלל.
אני מרגיש שאני הולך להתפוצץ.
פנימה או החוצה. או גם וגם. אני עובר לציץ השני ומרעיף עליו את תשומת הלב שמגיעה לו. היא מעבירה ידיים לכתפיים שלי ותופסת חזק, ומתחילה לרכוב לי על הזין. חום מתלקח מתחת לעור שלי בכל מקום שהיא נוגעת. אני לא שבע ממנה. אני מטביע נשיקה על כל אחד מהחמודים שלה ונשכב אחורה על הכריות, ואז טופח לה על התחת. "בואי הנה, אנג'לו. שבי לי על הפנים. אני רוצה לטעום אותך." היא נושכת שפה ומתרוממת, נעמדת מעליי והיא חשופה לחלוטין. פאק, כן. "תביאי את הכוס הזה לפה. מיד."
אני מסמן לה באצבע. היא הולכת על המיטה ויורדת על הברכיים משני צידי הראש שלי.
ואני לא מבזבז זמן. אני תופס אותה במותניים ומושך אותה למטה ישר על הפה שלי.
היא גונחת ונשענת לפנים, נאחזת במשענת הראש. אני יורד בליקוק מהדגדגן שלה אל הפתח ותוקע לשון פנימה. יבבה נואשת וחייתית נפלטת לה מהפה. אני שולח ידיים אל התחת שלה. אני מת להכניס אצבע בין לחיי הישבן ופנימה, רוצה כל־כך להיות בכל מקום בה, אבל אף פעם לא שאלתי אותה על זה, ואין לי מושג איך היא לגבי משחקים אנאליים. אני לא רוצה לקלקל את זה, לכן משאיר את הידיים שם ומתמקד בלזיין לה את הכוס עם הלשון. ואז אני ממשיך הלאה ומתחיל לעבוד על הדגדגן. מלקק ומוצץ אותו, משחק בן בנגיעות קלות בשיניים. היא מייבבת וקוראת בשמי. הידיים שלה עוזבות את משענת הראש וחופנות את השדיים, והאצבעות משחקות בפטמות.
פאק,היא כזאת סקסית.
אני מטה את הראש לאחור להסתכל עליה. "אני רוצה שתזייני לי את הפנים,דריה" ואז אני תוקע לשון עמוק בתוכה.
היא צועקת.
האגן שלה מתנועע כשהיא רוכבת לי על הפנים ולוקחת מה שהיא רוצה.
זה מדליק בצורה שלא תיאמן.
‏תוך פחות מדקה אני מרגיש שהתנועות שלה הופכות קדחתניות והשרירים מתהדקים סביב הלשון שלי, ויודע שהיא קרובה. היא זועקת את שמי ונצמדת לפנים שלי בגמירה חזקה. אני ממשיך ללקק אותה עד שכל הגוף שלה רועד, ואז מרים אותה מעליי ומעביר אותה אחורה לשבת עליי בפישוק. הראש שלה על החזה שלי. אני מנגב את הפה בגב היד. "את בסדר?'' אני מצמיד שפתיים לשיער שלה.
היא מרימה ראש. עיניה בוערות בתשוקה והיא מקרבת אליי את הפה ומנשקת אותי. "אני רוצה אותך בתוכי," היא לוחשת.
אני מפליק לה בישבן והיא צוחקת ומנענעת בראש.
אני חופן לה את הלחיים ונושא אליה מבט. אני לא זוכר שרציתי אי פעם מישהי כמו שאני רוצה אותה. "אני אוהבת אותך" היא אומרת בשקט.
אני כובש את שפתיה בשפתיי ומנשק אותה עמוק. בדיוק כמו שאני הולך לזיין אותה. "תכניסי אותי לתוכך," אני אומר אל שפתיה. "אני רוצה להרגיש אותך." היא זזה לאחור ומתרוממת על הברכיים. היא נראית כמו אלילה. היא תופסת בזין שלי ומקרבת אותו למקום היחיד שאני רוצה להיות בו עכשיו, מחככת את ראשו בפתח החלקלק. ואז היא יורדת מטה על הזין שלי, מכניסה אותי עמוק. "פאק," אני נוהם רעיניי מתהפכות לאחור. "מדהים להיות בתוכך."
היא כל-כך צרה וחמה ונעימה.
"פאק,אני אוהב אותך!" נהמתי.
ואז אני מרים אגן להינעץ פנימה עוד יותר. "אוי, פאק," היא מייבבת. *תרכבי לי על הזין, דריה. תראי לי למה את מסוגלת." נחישות מבליחה בעיניה וגל התרגשות חולף לי בגוף.
היא מתרוממת, מביאה אותי כמעט עד לקצה, ואז יורדת בבת אחת על הזין שלי. "פאק, כן, ככה, אנג'לו. תרכבי עליי חזק." והיא רוכבת עליי חזק, ועוד איך. היא מזיינת אותי בפראות. הכוס שלה לוחץ לי את הזין. הציצים המרהיבים שלה מקפצים עם כל תנועה. אני תופס אותה במותניים. פאק, היא מדהימה. בחיים לא הרגשתי כזה דבר. אני עוזב את המותניים שלה ותופס בפיטמות.
"אוי אלוהים, רפאל," היא גונחת והראש שלה נופל קדימה.
היא יורדת על הזין שלי בסיבובי אגן, מחככת לעצמה את הדגדגן כמו שהיא צריכה. אני מוריד יד אל הכוס שלה ומשחק לה בדגדגן עם האצבע. היא צועקת ומתחילה לזוז קדימה ואחורה.
כן ככה.
אני מפליק לה על הישבן ביד השנייה. פעם. פעמיים. אני צובט בדגדגן שלה. היא מזיינת אותי חזק יותר. בשר נחבט בבשר. הצליל הכי מתוק שיש. אבל למרות שהיא רוכבת עליי מדהים, אני אוהב להיות בשליטה.
אני תופס בשיער שלה ומקרב אותה אל הפה שלי, מעביר לשון על השפתיים שלה, על הלחי, עד שאני מגיע לאוזן. "עכשיו תורי" אני אומר לה.
אני חוזר אל הפה שלה ומתחיל לזיין אותה מלמטה. אני תוקע את הפה שלה עם הלשון שלי, מרתק לה את העורף עם היד, וביד השנייה לופת לה את הישבן שלא תזוז, ומפמפם אגן למעלה ולמטה, מזיין אותה חזק ומהר. הציצים שלה מחוצים לי לחזה, הזיעה נוטפת בינינו, ואני מזיין בטירוף חושים. "אוי אלוהים" היא נאנקת לתוך הפה שלי. "אני קרובה." "כן, דריה. תגמרי בשבילי, אנג'לו." היא מתחילה לקרוא בשמי, והוא בחיים לא נשמע מתוק כמו שהוא נשמע כשהוא בוקע משפתיה בכאלה תשוקה והשתוקקות. הגוף שלה רועד.
אני בוער כולי. כל הגוף שלי עולה באש, משווע לפורקן. הביצים שלי מתכווצות, מוכנות ‏להתפוצץ.
דריה גומרת,גופה רועד מרוב ‏עונג ואני מייד אחריה.
היא קורסת מעליי ואני מחבק אותה.
תפסתי בידה, קרבתי אותה לשפתיי ונשקתי אותה.
"את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים" לחשתי לה.
דריה התרוממה ונישקה לשפתיי.
"ואתה שלי"

צלילי המאפיה: קולה של דריה. ספר ראשון.Where stories live. Discover now