רפאל
אז היא בתולה אז מה אני אומר לעשות עכשיו?
לעזאזל.
לפי החוק אני אמור רק לקחת ממנה את הבתולים רק בליל הכלולות לא לפני זה.
אני יכול לעשות את זה.
חיכיתי מספיק זמן בשבילה אז מה זה עוד שבועיים,אבל זה לא אומר שאני לא יכול להשתעשע בינתיים.
אני מחליק את ידיי על מותניה ושם את ראשי על כתפיה. "אני לא הולך לשכב איתך היום. אבל אני עדיין יכול לעשות איתך דברים אחרים" אני לוחש אל אוזנה.
"דברים אחרים? מה זאת אומרת?" פאק. אני מת על זה שאני הולך להיות הראשון שלה בכל דבר.
אני מרים אותה בזריזות ומניח אותה שוב על המיטה שלי.
דריה מניחה שוב את ידה על חזי ונראית כועסת מאוד. "אני לא עושה איתך גם את הדברים האחרים שלך פה"
היא בטח חושבת שאני מביא לפה את הבחורות.
אין מצב בחיים שאני יתן לבחורה להיכנס לחדר שלי.
אני תמיד מזיין אותם באחד חדרי אורחים.
"אף בחורה לא הייתה פה,מיו אנג'לו. את הראשונה" דריה נראית מופתעת. "באמת?" אני נושק לכתפה ואז צווארה ומשם ללסת שלה. "באמת" לחשתי.
דריה שמה את ידה על עורפי ושניה על חזי. היא מטיילת איתה אל שרירי הבטן שלי.
צמרמורת עוברת בעמוד השדרה שלי. אני מפיל את ראשי בין שדייה. "מיו אנג'לו,תורידי את החולצה בשבילי?" אני מרים את מבטי אליה.
דריה קופאת לשנייה אך לבסוף תופסת בחולצה שלה ומושכת אותה מעל ראשה.
צצה לה חזיית תחרה בצבע כחול כהה. אני מעביר את לשוני על שפתיי ומנסה להחליט על מה אני הולך קודם.
"תפתחי" דריה מרימה את ידה אל מאחורי גבה ופותחת את החזייה. שהחזייה מגיעה לרצפה,אני לא יכול להוריד את העיניים שלי מהחזה שלה הם בהחלט גדולים ועסיסיים במיוחד.
אני תופס אחת ומשחק עם הפיטמה הוורודה שלה באגודלי.
דריה נאנחת וגניחה קטנה נפלטת מפיה.
אני מנסה לשלוט בעצמי ולא להתנפל עליה עכשיו.
אני משכיב את דריה בחזרה אל המזרון שאני מעל השד שלה.
כשאני מכניס את הפיטמה אל הפה שלי אני מוצץ אותה בחוזקה.
גבה של דריה מתרומם טיפה. "פאק" גנחה בקול.
אני ממשיך למצוץ ולנשוך הפיטמה. אחר כמה רגעים אני עובר אל השניה ועושה את אותו עבודה.
דריה רועדת ותופסת בשערי חזק.
אני נוהם על שדייה,מוריד יד אחת לכיוון הג'ינס שלה ופותח את הכפתור.
דריה תופס בידי,אני עוצר ומרים את מבטי אליה. "אני לא יעשה משהו שאת לא רוצה. אני רק רוצה שתהני קצת" לבסוף דריה מהנהנת ונתנה לי להמשיך.
אני נשען על ברכי,תופס בג׳ינס שלה ומתחיל להוריד אותו.
אני מעיף אותו אל הרצפה חוזר להסתכל על דריה.
דריה לא לובשת כלום בלבד תחתוני תחרה שחורים, אני בולע רוק ומלטף את מעלה ירכה.
אז אצבעותיי גולשות לתוך החוטיני שלה. דריה נשפה, הבל פיה החמים נשב על שפתיי בשעה שאצבעותיי גלשן מתחת לבד.
כבשתי גניחה כשהרגשתי את עורה החמים והמשיי. איברה היה ממש רך. היא עצרה את נשימתה כשליטפתי אותה באצבע המורה. קצה אצבעי גילה שמץ של רטיבות בין שפתי הכוס שלה. ״פאק,״ גנחתי.
הייתי נחוש להוציא ממנה עוד וליטפתי באצבעי את הפתח שלה. נשימתה שהייתה עדיין איטית ומבוקרת, התגברה כשהתחלתי להניע את אצבעותיי, תוך כדי שאני מעסה את הדגדגן שלה. היא התנשמה בכבדות ותוך זמן קצר האצבעות שלי היו רטובות. לא עמדתי בפיתוי. הכנסתי אצבע לתוכה וכבשתי קללה. הרגשתי כאילו מתִּי והגעתי לגן עדן.
היא הייתה צרה כל כך.
אני לא מאמין שזה קורה.
פאק, זיינתי אותה באצבעות באיטיות כי רציתי להתענג על כל רגע. היא תפסה בכתפיי, החלה להניע את האגן בקצב של תנועות אצבעותיי והצמידה את הדגדגן שלה לתנועות כף ידי. האטתי וכפי שקיוויתי, היא התחככה בידי והכניסה את האצבע שלי לתוכה שוב ושוב. הזין שלי עמד להתפוצץ "אל תפסיק," היא לחשה בצרידות. ״פאק, את באמת חושבת שמשהו ימנע ממני לזיין אותך באצבעות עד שתגמרי? אני אמשיך לעשות את זה גם אם הן ינשרו לי." היא גנחה שוב ואז נשמה בכבדות.
שפשפתי במרץ וכמעט השתכרתי מהגניחות ותחושת איברה ההדוק מתכווץ סביב האצבע שלי.
הוספתי עוד אצבע והזין שלי זז לשמע נשימתה הכבדה.
שפתיה מצאו את שפתיי בנשיקה לא מתואמת. ואז היא התפוצצה בזעקה והתכווצה עוד יותר סביב אצבעותיי. האורגזמה שלה הייתה כמו סכר שנפרץ, הרטיבות שלה נטפה על אצבעותיי ועל מפרק כף ידי "נוטפת," אמרתי בצרידות. דריה גנחה בשקט בעוד אצבעותיי ממשיכות להיכנס ולצאת מתוכה באיטיות כדי להאריך את האורגזמה שלה. לבסוף הפסקתי, אבל השארתי את האצבעות בתוכה. התענגתי על העווית שאחזה בקירות איברה מדי פעם. הוצאתי את אצבעותיי וקירבתי אותן אל שפתיי, ליקקתי אותן ווידאתי שהיא שומעת מה אני עושה. "מה אתה עושה?" לחשה. "פשוט מושלם כמו שדמיינתי," חייכתי ושאפתי את ריח הפוסט־אורגזמה שלה. ״איך את?" אני נשכב על הגב לידה,תופס במותניה ומושך אותה אלי. "זה היה.... אממ,וואו" דריה הניחה את ראשה על חזי ושמה את ידה על בטני. אני נושק לראשה ומלטף את גבה החשוף. "תנסי לישון קצת,מחר יום ארוך" אני לוחש לה.
דריה עוצמת עיניים עד שאני שומע הנשימות שלה סדירות,והיא נרדמת.
אני לא מאמין שזה קרה.
היא סוף סוף נתנה לי לגעת בה.
זה הדבר הכי מושלם שקרה לי בחיים ואני לא הולך לוותר על זה אף פעם.
YOU ARE READING
צלילי המאפיה: קולה של דריה. ספר ראשון.
Romanceדריה נולדה למשפחה ארוסה. אמא שלה ברחה שהיא ואחי התאום היו בני שלוש ואבא שלהם הוא היה מכור לסמים ואלכוהול. החולם של דריה ושל אחי זה לברוח מהחיים אלו. באחד הלילות הלהקה שלהם מופיעה באחד המועדונים הכי חשובים בלאס וגאס. סוכן בשם ג׳ק מורני ראה אותם וי...