דריהכשחזרנו הביתה מצאתי את עצמי שוב במיטה של רפאל בין זרועותיו.
זה היה לילה מקסים והדייט הכי טוב שהיה בחיים שלי וגם היחיד כמובן.
רפאל היה ג'נטלמן אמיתי,לא חשבתי שהוא יכול להיות כזה אבל הוא הוכיח לי אחרת.
אני בהחלט מתחילה או שאני כבר מרגישה אליו דברים שלא חשבתי שאני ירגיש,אבל זה בהחלט קורה.
אני מעבירה את אצבעותי על חזהו עד שאני מגיעה לכתפו. פצע של כדור ירי נמצא עליה, זה בטח מה שטום ספר לי מלפני כמה חודשים. אני מתרוממת ונותנת נשיקה קטנה על נפצע. משם אני מעבירה את האצבע שלי על זרועו המקועקעת ואז על שריריו.
הוא בהחלט גבר מושך מאוד.
והוא הגבר שלי.
אני מחייכת חיוך קטן.
"בשביל מי החיוך הזה?" קולו הצרוד נשמע ברקע.
אני מחזירה את מבטי אל מבטו. "סתם" אני באה לחזור לשכב בצעד שלי אך רפאל תופס במותני ומושך אותי מיד אליו שכך אני מתחתיו והוא מעלי.
אני בולעת רוק ומסתכלת לתוך עיני הדבש שלו. "על מי חשבת שחייכת ככה?" לחש על שפתיי.
אני נושכת את שפתיי ועוצמת עיניים. "עליך" לחשתי.
אגודלו של רפאל נוגע בשפתי התחתונה ואז אני מרגישה את פיו החם ליד אוזני. "אני מקווה שאני עירום שם" רעד עבר בגופי.
רפאל יורד עם שפתיו אל צווארי ומניח שם נשיקה.
משם עובר אל שדייה החשופות ,נושק לשניהם אך מיד חוזר לשפתיי וטורף אותי.
אני מעמיקה את הנשיקה וצריכה עוד ממנו. אצבעותי נכנסות אל מתחת לסדין עד שאני נוגעת בזין שלו.
רפאל מתנתק ממני ומפסיק לנשום.
"דריה..." אני שמה את יד על חזהו ודוחפת אותו על הגב.
מעיפה ממנו את הסדין כשהוא נשאר עירום מולי ושידי עדיין מחזיקה בזין שלו.
רפאל בולע רוק ומעביר את ידו בשערו.
"פאק,את תהרגי אותי" הוא נוהם.
אני מקרבת את שפתיי אל כיפת הזין שלו,לשוני נוגעת בנוזל המלוח שיוצא ממנו.
ראשו של רפאל עף לאחור וחזהו עולה ויורד במהירות.
אני מכניסה אותו לאט אל הפה שלי ומוצצת.
ידי שניה משחקת בבעיצים שלו,אני מכניסה אותו עמוק יותר לגרוני אך לא יותר מדי בשביל שאני לא יקיא פתאום.
"אני קרוב!" רפאל תופס בשערי ודוחף אותי קדימה יותר עד שהזין שלו יותר עמוק בפנים. הוא מתחיל להזיז מהר יותר את האגן שלו. "פאק,מיו אנג'לו. אני גומר! זוזי!" אני לא זזה,רפאל גומר בטוח פי ואני בולעת אותו בקלות.
רפאל מושך אותי עליו ואני נשכבת על החזה שלו.
"בואי נתחתן מחר" אני מתרוממת טיפה ומרימה גבה. "מה? אתה רוצה להתחתן מחר?" אני לא יודעת אם אני מוכנה לזה עדיין אך משהו בתוכי אומר לי ללכת על זה כבר.
"כן,אני רוצה שתהיי אשתי כבר" רפאל תופס בפני ומתקרב אלי עד ששפתינו כמעט נפגשים.
"מה את אומרת?" לחש.
אני באמת רוצה את זה?
פאק,מחר? כבר?
רק היום היה הדייט הראשון שלנו.
"מיו אנג'לו?" אני מסתכל אל עיניו של רפאל אך לבסוף מחייכת.
"בוא נעשה את זה" רפאל מחייך חיוך גדול וטורף את שפתיי.
"פאק,כן!" אני מצחקקת.
רפאל לוקח את הטלפון מהשידה ומחייג. "למי אתה מתקשר עכשיו?" אני שואלת.
"מסדר את כל הדברים שהיו צריכים לקרות בעוד חמישה ימים למחר" רפאל קם מהמיטה ונכנס לחדר הרחצה.
אני הולכת להתחתן מחר.
אני באמת עושה את זה?
הו אלוהים זה האמת קורה!🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
רפאל באמת עשה את זה!
אנחנו נמצאים בכנסייה שהיינו אמורים להיות בה רק עוד חמישה ימים אך זה באמת קורה עכשיו.
רפאל הצליחה להטיס את אחי וחברי לפה ואני עכשיו עומדת החדר האחורי לובשת את שמלת הכלה שלי. היא צמודה באזור חזה ובבטן אך גולשת עד מאחורי,כתפי חשופות ומרי עשתה לי מחשוף עמוק מאוד.
השמלה יפה אין מה לומר.
"אומגד זה באמת קורה!" הדלת נפתחת ומילי מופיעה בכניסה. "זה באמת קורה" לחשתי וחייכתי אליה. מילי חיבקה אותי חיבוק גדול וחזק. דמעות מלאו את עיני.
"אף. את באמת עושה את זה,אהה" מילי מנגבת את הדמעות שלך עם כף ידה.
"כן" מילי תופסת בכתפיי ומסתכלת לתוך עיניה. פיה נפער והיא שמה את ידייה עליו. "את אוהבת אותו" היא לוחשת. "כן. לא. אני לא יודעת. אל תלחצי אותי עוד יותר" אני משפשפת את ידי ומתחילה להרגיש פתאום לא טוב. "איפה היא?!" צעקה גברית נשמעת ברקע והדלת נפתחת בתנופה.
כל שלושת הגברים בחיי עומדים מולי וקופאים מיד במקום. "נכון שהיא מדהימה?!" אומרת מילי בהתרגשות.
טום מעביר את ידו בשערו ומתקדם אלי. "אני לא מאמין שאחותי הקטנה מתחתנת" הוא לוחש ותופס בידיי. אני מחייכת חיוך קטן ודמעה מצליחה לחמוק מעיני.
טום תופס אותה באגודלו ומקרב אותי אליו. "את בטוחה בזה?" שאל. "כן,אני בטוחה" טום מהנהן ומחבק אותי.
"אני אוהב אותך את יודעת את זה,נכון?" אני מהדקת את החיבוק. "אני יודעת. גם אני מאוד"
"טוב. טוב. מספיק. עכשיו זה תורי" דור דוחף את טום ומחבק אותי חזק. אחריו מיד מגיע מארק,אז כולנו מתחבקים ביחד. "כמה טוב זה להיות שוב כולם ביחד" אומר דור.
כולם צוחקים.
מארק לוקח את השמפניה שליד פינת איפור ופותח אותה.
הפקק עף וכולנו מושיטים את הכוסות שלנו אליו.
מארק מוזג לכולנו שמפנייה,אנחנו מרימים את הכוסות באוויר וטום אומר. "לחיי,הקטנטונת שלנו!" אני לוגמת מהכוס שלי וידיי מתחילות לרעוד.
אני באמת מתחתנת היום!
YOU ARE READING
צלילי המאפיה: קולה של דריה. ספר ראשון.
Romansaדריה נולדה למשפחה ארוסה. אמא שלה ברחה שהיא ואחי התאום היו בני שלוש ואבא שלהם הוא היה מכור לסמים ואלכוהול. החולם של דריה ושל אחי זה לברוח מהחיים אלו. באחד הלילות הלהקה שלהם מופיעה באחד המועדונים הכי חשובים בלאס וגאס. סוכן בשם ג׳ק מורני ראה אותם וי...