פרק 40

1K 44 2
                                    



רפאל

דריה מניחה את גבה על חזי כשהיא בין רגליי והמים האמבטיה מחממים אותנו,אחרי עוד סיבוב של סקס משוגע דריה כבר התחילה להרגיש לא טוב,אז אמרתי לה שהיא צריכה לנוח קצת אך היא אמרה שהיא רוצה לנוח איתי במים החמים.
אז זה מה שאנחנו עושים עכשיו.
דריה מלטפת את זרועי מתחת למים ואני מניח את ידי השנייה על בטנה.
אני מחכה להיום הזה שאני ארגיש בליטה בבטנה השטוחה.
"רפאל..." דריה לחשה.
"מממ..."
היא מרימה את ראשה ומביטה בי מלמטה.
"אחרי שאני ארגיש טוב יותר,אפשר ללכת לאחד המועדונים שלך? אני לא מסוגלת להיות יותר כל היום בבית. אני רוצה לצאת קצת." היא חייכה חיוך קטן.
אחזתי בסנטרה,רכנתי אל שפתייה ונישקתי אותן.
"אם אני איתך שם,זה בסדר" חיוכה גדל.
"באמת?" אני מהנהן.
דריה מסתובבת אלי וכורכת את זרועותיה סביב צווארי.
"אמרתי לך כבר כמה אני אוהבת אותך?" אני כורך את זרועי סביב מותניה,מושך אותה אלי בשביל שתשב עלי בפישוק.
המים זזים כנגד דריה ועפים מחוץ לאמבטיה.
"רפאל!" דריה מצחקקת,שמה את ידיה על כתפיי ומסתכלת לתוך עיניי. "אני חושב שלא ‏אמרת לי מספיק" אני מלקק את שפתיי ומסתכל על שפתיה של דריה.
דריה מחייכת אלי חיוך ערמומי.
"באמת? כן אני חושבת שאתה כן יודע עד כמה אני אוהבת אותך"
אני עושה לה פרצוף אדיש ויודע שזה מעצבן אותה.
דריה מכה אותי בחזה וצוחקת.
"די עם הפרצוף הזה. תחזיר אלי את הקאפו החרמן והאכזרי שלי" חייכתי אליה חיוך זדוני,תפסתי בירכיה חזק הרמתי אותה איתי במהירות,צרחה נפלט מפיה אך היא עדיין צחקקה.
אני מת על הצחוק שלה.
"לפי ‏בקשתך,גברת ונטורה"
נשאתי אותה אל המיטה שלנו וזרקתי אותה עליה.
דריה הרימה את רגלה,הניחה אותה על חזי ועצרה בעדי להתקרב אליה.
"לא נראה לי מר קאפו. אני גמורה וחלשה מדי בשביל לשכב איתך שוב" תפסתי ברגלה,הצמדתי נשיקות לכל אורכו,דריה גנחה.
"את בטוחה בזה?" שאלתי בצרידות.
רעד עובר בגופה,כשאני שואל אותה.
אני יודע את זה שאני אנוכי אבל היא מטריפה לי את השכל.
"לא" קולה רועד ועיניים נעצמות.
"ככה חשבתי"
שערה הרטוב היה פרוש סביב ראשה ,רציתי לתפוס בו ולזיין אותה שהוא כרוך סביב כף ידי.
וזה בדיוק מה שאני הולך לעשות עכשיו.

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
דריה

פאק, היום סוף סוף אני יוצאת קצת מהבית.
רפאל הסכים שאצא לאחד המועדונים שלו היום ואני כל כך מתרגשת.
אני כבר מחפשת שעה שמלה כשעוד שעה בדיוק רפאל אמור לחזור הביתה ולאסוף אותי.
בסוף בחרתי שמלה ירוקה כהה ממשי שהכתפיות שלה נופלות מכתפיי אך היא צמודה יותר באזור הירכיים,נעלתי עקבים שחורים ו‏התאפרתי באיפור עדין.
חזרתי אל החדר אך משהו בזווית עין ‏הפריע לי,הזזתי את מבטי לשם וראיתי את רפאל יושב על הכורסה,לבוש במכנסיים שחורים וחולצת כפתורים אפורה.
הלב שלי דופק כל כך חזקה כי חשבתי ‏שפרצו לנו לבית אבל ‏מסתבר שזה רק בעלי ‏פסיכופת.
"מה אתה עושה שם? ‏היית אמור להגיע רק בעוד שעה" אני משלבת את זרועותי ומרימה גבה.
רפאל מתרומם,מתקדם אלי עד שהוא עומד מולי, שם את כפות ידיו על מותניי ומקרב אותי עליו חזה אל חזה.
"אני בהחלט יגיע לגיהנום בגלל היופי הזה" ממלמל.
אני חופנת את פניו אך מרימה את ידיי אל שערו השחור והרך.
אני אוהבת להעביר את אצבעותי בשערו.
רפאל רוכן אל שפתיי ומנשק אותי נשיקה עדינה.
"‏כדאי שנצא מפה כמה שיותר מהר כי אם לא, את תמצאי את עצמך ערומה על המיטה הזאת" הוא נוהם.
‏צמרמורות של התרגשות עוברת בעמוד השדרה שלי.
"כן כדאי" אני ממלמלת אל שפתיו ונושכת את השפה התחתונה שלו.
"קאצו" הוא גונח.
אך לפני שהוא מספיק לעשות משהו, ‏אני מתנתקת ממנו ולוקחת כמה צעדים לאחור.
"תהיה ילד טוב ‏ותטפל בזקפה שלך לפני שנצא" רפאל צמצמם לעברי בבלבול אך אני כבר עוברת אל פניו ומצחקקת.
"אם אני תופס אותך את תהיי בצרות!" הוא צועק כשאני כבר מחוץ לחדר ורצה במסדרון.
"בואי,מיו אנג'לו! אני לא ‏אנשך אותך. רק אם את תרצי בכך!" אני ממשיכה לרוץ עד שאני מגיעה לקומה השנייה ואז אני שומעת את ‏צעדיו הכבדים מאחורי.
איך הוא כזה מהר?
הוא אפילו לא רץ!
"לא תתפוס אותי!" אני צועקת מעבר לכתפי.
"עוד נראה בקשר לזה...." אני באה לפתוח את אחד החדרים אך זרועות חזקות נכרכות סביב בטני ומרימות אותי באוויר עד שאני על הכתף של רפאל.
"איך לעזאזל ‏עשית את זה?!" רפאל נותן לי פליק על הישבן,עיניי נפערות מהלם.
זה פעם ראשונה שהוא עושה לי את
זה ולמה זה מרגיש כל כך טוב.
"את ילדה רעה מאוד,עכשיו את תשלמי על זה"
"לא בבקשה. אני אעשה כל מה שתבקש" אני צוחקת ומגלגלת עיניים.
הוא מפליק לי שוב על הישבן.
"אני יודע שאת מגלגלת עיניים" אני נושכת את שפתיי.
איך אבל?
הגבר הזה מדהים אותי בכל פעם מחדש.
הוא פותח את אחד החדרים,נכנס פנימה מוריד אותי ומתיישב על הכורסא מולי.
"‏תרדי על הברכיים" הוא דורש.
‏פאקינג שיט, למה הוא נראה כל כך גברי ככה.
אני בולעת רוק ומעבירה את שערי ארוך אל מעבר לכתפי.
"תגיד את זה באיטלקית" אני לוחשת.
רפאל מחייך חיוך זדוני ואומר. "מטיט אין גינוככיו,מיו אנג'לו" רגליי תוך שנייה נמסות ואני מוצאת את עצמי על הברכיים מולו.
הוא תופס בסנטרי ומעביר את אגודלו על שפתיי "תפתחי" אני פותחת את פי,אגודלו עובר על השפה התחתונה שלי ומורח לי את השפתון האדום.
"פשוט סקסית" לחש בצרידות.
"תפתחי את החגורה" הוא ‏מצווה.
אני מלטפת את הבליטה במכנסיו, והעיניים שלו נעצמות. הוא נרגע לתוך המגע שלי ואני פותחת את הרוכסן שבמכנסיו, מושכת את התחתונים למטה וחושפת את הזין שלו. כשאני מחליקה את כף ידי על העור החם הוא פוקח עיניים מצועפות ומסתכל לי בעיניים.
הבל הנשימה שלי נושף על הזין שלו. הוא נרעד וידו נטמנת בשערי "אלוהים" הוא נושף. כשאני יונקת אותו לתוך פי. אני מציצה אליו ורואה איך השרירים שלו כבר נדרכים. נראה כאילו הוא מהופנט לגמרי וזה לא הגיוני. מעולם לא מצצתי לאף אחד ובמיוחד לא לו.
אני יודעת שאין מצב שאני עד כדי כך טובה בזה, אבל מה שזה לא יהיה שאני עושה, כנראה עובד. "דריה" הוא מושך בשערי. "אלוהים, פאק." אני יונקת אותו עמוק יותר לפי, מוצצת חזק, ומביטה בו בסקרנות כדי לראות מה הדבר שדוחף אותו אל הקצה.
אבל לא נראה שזה דבר אחד מסוים. זה פשוט... הכול.
השאלה האמיתית שאני שואלת את עצמי היא למה נראה כאילו הוא מעולם לא הרגיש את זה קודם?
אני מרפרפת בלשוני על קצה הזין שלו, מסובבת את הלשון סביבו, ונועצת ציפורניים בירכיים השריריות שלו. יש לו טעם מלוח וגברי. כשאני מקרבת אותו אל הקצה, אל נקודת האל-חזור, אני מחליטה שאני רוצה לטעום את כולו. אני רוצה להרגיש את הפורקן שלו נוזל בגרון שלי, מטביע בי חותם. אני רוצה את האינטימיות שאני משתוקקת לקבל ממנו עוד. "דריה," הוא כמעט נחנק שוב ושרירי האמה שלו מתכווצים כשהוא אוחז בכורסא ביד אחת ומחזיק לי את הראש בשנייה. הוא מנסה להזהיר אותי, אבל אני ממשיכה. אני ממשיכה עד שהוא גומר בכזאת פראות שהוא רועד תחתיי. הזין שלו מפרכס לי בפה ואני בולעת ברצון. אני בולעת עד שלא נשאר דבר מלבד קול הנשימות המקוטעות שלו. כשאני סוף־סוף משחררת את הזין שלו מהפה שלי אני מוצאת אותו משפיל אליי מבט כאילו אני התגלמות השטן. עכשיו אני חייבת שהוא יגרום לי לגמור ומהר,אני עוד שנייה מאבדת את זה.
אני מתיישבת בחיקו,מחזיקה את הפנים שלו. אני רוצה שהוא ינשק אותי, הוא טורף את שפתיי תוך שנייה. הוא נוהם ומניח יד על התחת שלי. אני מנשקת את הלסת שלו, יורדת למטה אל הצוואר, יונקת את עורו בין שיניי עד שאני משאירה סימן.
"דריה" ממלמל.
אני מתעלמת ממנו,אני חייבת אותו עכשיו אך לפני שאני מספיקה לתפוס בזין שלו,אני מרגישה את התחת שלי פוגע ברצפה.
אני מביטה ברפאל בהלם מוחלט,רפאל קם וסוגר את מכנסיו.
"כדאי שתטפלי בעצמך לפני שאנחנו הולכים" פי נפער,רפאל עובר על פניי עד שהוא מגיע אל הדלת,מסתובב חזרה אלי,קורץ לי ויוצא מחדר.
"בן זונה!!" אני נוהמת ושומעת אותו צוחק בקול.
חיוך נמרח על שפתיי.

צלילי המאפיה: קולה של דריה. ספר ראשון.Where stories live. Discover now