57. Fejezet: Mellékesen... a telefonod...

32 4 1
                                    

- Nem veszik fel... Egyikük se...

- Oh... Jimin ez... Egyet jelent... - teszi a vállamra a kezét, de mielőtt bármit mondhatna mérgesen rántom el a karom tőle és elindulok a kocsijával ellentéte irányba. Hiába szól utánam, próbálna megállítani nem hagyom magam. Mit érzek most? Átvertek, becsaptak... Kurvára mérges vagyok mind a kettejükre és csak remélni tudom, hogy...

Utállak Jeon JeongGuk...



EunJin szemszögéből:


- Ez a fürdő kikészít. - kuncogok fel amint ledobom a táskám a fürdőszoba ajtajába.

Lassan sétálunk beljebb a szobájába, amint felnyomja a lámpákat és egy halvány, lágy félhomályt képez az enyémnél jóval nagyobb szobában. JeongGuk szobája egy elég nagy négyzet alakú helyiség, ami három részre tagolódik. Egy L alakú hálóra, egy nagyobb francia ággyal, kanapéval és az íróasztalával. A fürdő, ami egy óriási üvegfallal zárja el a szobától, valamint a gardrób, amit nagyon irigyelek tőle. Igazán férfias és macsós. A piros és fehér színek dominálnak, ami nekem elég vad, de illik hozzá. A kölnije illata tölti meg az egész szobát, így még beljebb sétálok nagy levegőt veszek, ami eltelíti az orrom.

- Miért? Szerintem nagyon menő. - fordul be az üveg fal elé, még én az íróasztalán kezdek nézelődni. Talán most vagyok itt negyedjére. A büntetése miatt nem sokszor jöhettünk hozzá, ha még is csak rövid időre.

- Nem mondtam, hogy nem az, de így hogyan is fogok lezuhanyozni anélkül, hogy kukkoknál? - kuncogok és felé fordulok, még ő kicsit játékosan megforgatja a szemét.

- Hát... Majd addig keresek neked valami alvós cuccot és az ágyneműt is elő szedem. Így megnyugszik a lelked?

- Nem veszem vissza a használt bugyim. - kuncogok fel, mire ő is felnevet. - Kérek egy kisebb alsót.

- Az én alsómban akarsz lenni? - lép közvetlen elém. - Nem mondom... Elég szexi lennél benne...

- Igen... Szóval... - karokolók a nyakába, még az ö kezei a derekamnál fogva ölelnek magához. - Pólót is szeretnék.

- Mi lenne, ha... egyiket se kapnád és... én se vennék fel semmit...? - mélyül el a hangja. A szemei határozottan, még is kedvesen néznek az enyémbe, még az ajkát megnyalja én pedig felkuncogok és elpillantok róla. - Na... Nem vicceltem.

- Tudom. Pont ezért nevetek. De... Jó lesz az a póló és az alsód. - mosolygok kedvesen, ő pedig egy mély vigyorral az arcán bólint a szavaimra. Ellép tőlem és a gardróbba igyekszik, ahonnan szerez nekem pár cuccot, azokkal a kezében tér vissza. - Törülköző?

- Fürdőben a csap alatt. Még mosakszol én hozok inni estére. Addig se leszek idebent, így megfelel?

- Meg. Sietek.

Kikapom a kezéből a cuccokat, és már el is tűnök a fürdő ajtaja mögött. Felnyomom a lámpát és hallom, hogy a szoba ajtaja záródik, így gyorsan pakolok le, hogy megkeressem a törülközőt. A cuccaim mellé rakodok, majd elintézek gyorsan pár dolgot és már vetkőzök is. Találok egy fekete hajgumit és azzal fogom fel egy laza cofba a hajam. Megengedem a füzet a zuhanyrózsából és az ő tusfürdőjével mosakszom meg. Leöblítem magam és már el is zárom a vizet, majd kilépek a kádból, a szőnyegen törlőm szárazra magam, amikor hallom az ajtót újra csukódni. Gyors tempóval veszem magamra a nagy méretű pólóját és az alsóját, ami szűk, de annyira még se. A tükörben nézem meg magam és kuncogok fel a látványomon. Össze szedem a szennyesem és az utcai cuccomat, majd kilépek az ajtón és egyenesen az ajtóval szembe támaszkodó JeongGukba botlok. Nagyra nyílt szemekkel mér végig tetőtől talpig, még széles lesz a mosolya.

Feketébe bújt angyal - Örökre mellettedWhere stories live. Discover now