61. Fejezet: Egy szót se többet

35 3 2
                                    

JungKook szemszögéből:

Mindenek előtt le kell tisztáznom. Igen... Fontos tisztáznom, hogy négy hónapig teljesen tiszta voltam. Igen, az voltam. Eszembe se igazán jutott, hogy újra a drogért, a porokért, a bogyókért nyúljak, de. Igen, de. Okom volt újra megtenni. Szükségem volt rá, egyszerűen nem tudtam mit tenni. Csak egy pillanat volt, egy kibaszott hülye ötlet. Csupán annyi, hogy nem tudtam elaludni este miután haza értünk. Pontosan. Ki voltam készülve. Próbáltam a vacsora második felében józan, és épeszű maradni, nem akartam, hogy lássa rajtam mennyire kikészített egy hír, ami még egyáltalán nem biztos. Nem kérdeztem rá miről beszélgettek Jiminnel, nem érdekelt. Akkor ott egyáltalán nem tudott érdekelni, viszont láttam rajta, hogy mennyire kattogott az ő agya is. Épp elég volt, hogy rajtam ne vegye észre a bajom. Nem haragszom rá, örülök. Nem tudtam volna neki erről beszélni, így Jimin tökéletes volt erre a célra. Bár... Lehet inkább neki kellett volna este írnom, hogy nem megy az alvás, mint a srácnak, akit hívhatok a drilleremnek. Neki kellett volna, vagy Jiminnek, esetleg TaeHyungnak, de én soha nem voltam normális. Csak egy pillanat volt, és már másztam ki a szobám ablakán, hogy pár utcával odébb felvegyem az anyagot. Mintha csak régi barátok lettünk volna, úgy üdvözölt, aztán... mint mindig. Itthon, a szobámban felszívtam és jött a szokásos érzés. Mintha repülnék... A bőröm égett, de ahogy a saját bőrömhöz értem remegni kezdtem, szinte azonnal erekcióm lett. Fáztam, de ugyanakkor kurva jól éreztem magam. Semmire nem gondoltam és csak lebegtem. Most ez kellett... Meg az a kevés alkohol, amit a szekrényemben rejtegettem, jól eldugva a rendszeres szoba ellenőrzés végett apám elől. Lehet ezt nem hétfőn kellett volna, de a kurva eget! Kellett! Rohadtul kellett! Az már kevésbé, hogy úgy éreztem elégek hajnali négykor, így ruhástól vettem egy hideg fürdőt, de az a része... nem igazán rémlik már. Tudom, hogy EunJinre gondoltam, majd a csajra és jött a tudat, hogy... gecire tönkre tettem egy életet... Illetve, kettőt... Apa nélkül nő fel miattam egy gyerek, még a csajtól mindent elvettem, elrontottam az életét. Mi van, ha... Nem. Használtam gumit... Péntek este és szombat reggel is. Ugye? Igen... Csak tudnám még emlékszem másképpen, miért az a kép van a fejemben, hogy EunJinbe élvezek el? Miért? Lehet emlékszem a lányra és az emlékek a drog végett össze folynak? Lehet...

Kényelmetlenül nyögök fel, ahogy a telefonom újra és újra csörögni kezd a kádtól pár méterre a földön. Csukott szemekkel próbálok egy újabb kényelmes pózt találni a jéghideg vízben, ami állig ellep, de végül csak a fejemet fordítom az ellentétes irányba, remélve, hogy végre abba marad a csörgés. Mennyi lehet az idő? Mikor is másztam be? Hajnali négykor, igaz? Vagy... Lehet nem is akkor? Hamarabb, esetleg később? Ma milyen nap van? Jaj... kedd? Igen. Kedd, az fix. Azt hiszem apa már telefonálhatott a munka helyéről az igazgatónak. Kaptam egy SMS-t. Emlékszem már! Hétkor kaptam egy üzenetet apától, hogy ma várnak bent, törölték a felfüggesztésemet. Uh geci, szét szakad a fejem...

- JeongGuk. - hallok meg egy ismerős hangot szobámból, majd kopogtatást a fürdőszoba ajtaján. - Elfogunk késni. - időm sincs realizálni ki az és pontosan mi történik, mert ahogy benyit és beljebb sétál azonnal hozzám ugrik és a kezemért kapva rántana feljebb a vízből, még kiszól. - Jimin! TaeHyung!

Valamelyik az előbb említett két srác közül nyúl a hónaljam alá, és nem törődve a vízzel húz ki a kádból, le a földre, amin teljesen elfekszek és egy újabb fájdalmas nyögés csúszik ki az ajkaim közül, még kinyitom a szemeimet és a három rémült arcra pillantok, akik aggódva állnak felettem.

- Mi a fasz? - jegyzi meg Tae és azonnal egy törülközőt kezd felkutatni a fürdőben, majd amint talál rám dobja, egy másikkal pedig saját magát kezdi törülgetni. Illetve a teljesen átázott farmerjét, valamint pulóverét. - Kurvára megfulladhattál volna!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 06, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Feketébe bújt angyal - Örökre mellettedWhere stories live. Discover now